Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 17 Μαΐου 2006 11:14

Intracom: Σύμβαση 2,3 εκατ. ευρώ με Εθνική Τράπεζα

ΝΕΑ σύμβαση, ύψους 2,3 εκατ. ευρώ, υπέγραψε η Intracom IT Services με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη συντήρηση του ολοκληρωμένου Call Centre της τράπεζας, το οποίο μεταξύ άλλων θα παρέχει υπηρεσίες αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης "phone banking".

Η ανάθεση του έργου έγινε μετά από διαγωνισμό που διενεργήθηκε με τη συμμετοχή κορυφαίων εταιριών και διεθνών κατασκευαστών του χώρου.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Intracom, στόχος του έργου είναι η λειτουργία ενός πρωτοποριακού συστήματος που θα συμβάλει ριζικά στην ποιοτική αναβάθμιση της συνολικής εξυπηρέτησης πελατών της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.

Με την ολοκλήρωσή του, η τράπεζα θα μπορεί να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες εκτέλεσης τραπεζικών συναλλαγών μέσω τηλεφώνου με τη χρήση φυσικής ομιλίας, εξασφαλίζοντας ισχυρό προβάδισμα στην παροχή τέτοιων υπηρεσιών στην ελληνική τραπεζική αγορά.

Επίσης, η κλιμακωτή και επεκτάσιμη αρχιτεκτονική της λύσης καλύπτει τόσο τις υπάρχουσες, όσο και τις μελλοντικές ανάγκες της τράπεζας.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η ολοκληρωμένη αυτή λύση βασίζεται σε προηγμένες και καταξιωμένες τεχνολογίες του χώρου από διεθνείς και εγχώριους κατασκευαστές (Nortel, Genesys, Nuance, κ.α.).

Περιλαμβάνει εξοπλισμό και λογισμικό αυτοματοποιημένης διαχείρισης και εξυπηρέτησης κλήσεων στο Call Centre της Τράπεζας, εξειδικευμένο τραπεζικό λογισμικό αναγνώρισης και σύνθεσης φυσικής ομιλίας, καθώς και τις απαιτούμενες διασυνδέσεις με τα υπάρχοντα πληροφοριακά συστήματα της τράπεζας.