Ντεμπούτο σε νέα κατηγορία προϊόντων με νέα μάρκα, την οποία παράγει στο εργοστάσιό της στη Ριτσώνα κάνει η Παπουτσάνης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση του χαρτοφυλακίου επώνυμων προϊόντων που διαθέτει εντός και εκτός συνόρων δίνοντας έμφαση στο νεανικό καταναλωτικό κοινό.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Ντεμπούτο σε νέα κατηγορία προϊόντων με νέα μάρκα, την οποία παράγει στο εργοστάσιό της στη Ριτσώνα κάνει η Παπουτσάνης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση του χαρτοφυλακίου επώνυμων προϊόντων που διαθέτει εντός και εκτός συνόρων δίνοντας έμφαση στο νεανικό καταναλωτικό κοινό.
Ειδικότερα, η εισηγμένη εταιρεία εισέρχεται στην κατηγορία περιποίησης μαλλιών με τη μάρκα Hairchic. «Με την κυκλοφορία της εμπλουτίζουμε το χαρτοφυλάκιό μας και επεκτείνουμε την παρουσία μας σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και τη συνεχή επένδυσή μας στην έρευνα και ανάπτυξη», αναφέρει ο επιχειρησιακός γενικός διευθυντής της Παπουτσάνης, Παναγιώτης Κατσόγιαννης.
Με τις κινήσεις αυτές η εταιρεία πετυχαίνει βελτίωση της εταιρικής της αξίας, ενώ ενισχύει και την παραγωγική της δυναμική.