Η ικανοποιητική πορεία της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου το τρίτο τρίμηνο του 2018 και συνολικότερα τη φετινή χρόνια σε σύγκριση με το 2017 είχε την αντανάκλαση και στα αποτελέσματα των ναυτιλιακών εταιρειών που διαχειρίζονται πλοία με ανάλογα φορτία. Η Safe Bulkers, με 41 bulkers στον στόλο της, δεν θα αποτελούσε εξαίρεση. Η εισηγμένη στο NYSE εταιρεία του κ. Πόλυ Χατζηιωάννου παρουσίασε για το τρίτο τρίμηνο του 2018 έσοδα αυξημένα κατά 34% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Η ικανοποιητική πορεία της ναυλαγοράς χύδην ξηρού φορτίου το τρίτο τρίμηνο του 2018 και συνολικότερα τη φετινή χρόνια σε σύγκριση με το 2017 είχε την αντανάκλαση και στα αποτελέσματα των ναυτιλιακών εταιρειών που διαχειρίζονται πλοία με ανάλογα φορτία. Η Safe Bulkers, με 41 bulkers στον στόλο της, δεν θα αποτελούσε εξαίρεση. Η εισηγμένη στο NYSE εταιρεία του κ. Πόλυ Χατζηιωάννου παρουσίασε για το τρίτο τρίμηνο του 2018 έσοδα αυξημένα κατά 34% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.
Σημειώνεται, ωστόσο, ότι τις τελευταίες ημέρες οι ναύλοι ειδικά στα capes γνωρίζουν μια πτώση, που οφείλεται και σε συγκυριακά γεγονότα, όπως τα προβλήματα που δημιούργησε στην αγορά ο εκτροχιασμός τρένου που μετέφερε σιδηρομετάλλευμα στη Δυτική Αυστραλία και είχε ως αποτέλεσμα να διακοπεί περίπου για μία εβδομάδα η προσφορά.