Στους πελάτες τους θέλουν να μεταφέρουν οι μεγάλοι liners το επιπλέον κόστος που θα επιφέρει στη διαχείριση των πλοίων ο κανονισμός του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για χρήση καυσίμων με περιεκτικότητα σε θείο μέχρι 0,5% από το 2020 και μετά. Το «αγκάθι» όμως στη συγκεκριμένη στόχευση αφορά τη διαφάνεια της διαδικασίας απόδειξης του επιπλέον κόστους που θα ζητηθεί από τους ναυλωτές να καταβάλουν.
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Στους πελάτες τους θέλουν να μεταφέρουν οι μεγάλοι liners το επιπλέον κόστος που θα επιφέρει στη διαχείριση των πλοίων ο κανονισμός του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για χρήση καυσίμων με περιεκτικότητα σε θείο μέχρι 0,5% από το 2020 και μετά. Το «αγκάθι» όμως στη συγκεκριμένη στόχευση αφορά τη διαφάνεια της διαδικασίας απόδειξης του επιπλέον κόστους που θα ζητηθεί από τους ναυλωτές να καταβάλουν.
Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις του κ. Rodolphe Saade, διευθύνοντος συμβούλου της τέταρτης μεγαλύτερης εταιρείας τακτικών γραμμών (Liner) στον κόσμο, της γαλλικής CMA CGM. Ο επικεφαλής του γαλλικού ναυτιλιακού κολοσσού επιβεβαίωσε και αυτός την πρόθεση του κλάδου να μεταφέρει το επιπλέον κόστος για τα νέα πιο ακριβά καύσιμα στους ναυλωτές.