Το στόχο για τα ετήσια έσοδα υποβάθμισε η Alibaba, επικαλούμενη αυξανόμενες αμφιβολίες για τη δυναμική της κινεζικής οικονομίας, που αναπτύσσεται με τους βραδύτερους ρυθμούς εδώ και σχεδόν μία δεκαετία.
Το στόχο για τα ετήσια έσοδα υποβάθμισε η Alibaba, επικαλούμενη αυξανόμενες αμφιβολίες για τη δυναμική της κινεζικής οικονομίας, που αναπτύσσεται με τους βραδύτερους ρυθμούς εδώ και σχεδόν μία δεκαετία.
Εν μέσω της εμπορικής αντιπαράθεσης με τις ΗΠΑ, οι καταναλωτές δεν βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και η οικονομία κατεβάζει ταχύτητα. Η επιβράδυνση πλήττει τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών και η Alibaba έχει ήδη προειδοποιήσει για βραδύτερη ανάπτυξη των πωλήσεων στα ηλεκτρονικά είδη και ειδικά στα κινητά τηλέφωνα. Άλλες υπηρεσίες όπως οι παραδόσεις γευμάτων δεν προβλέπεται να επηρεαστούν.
Για το τρίμηνο, που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, η Alibaba, που διχειρίζεται τις δύο μεγαλύτερες κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, Taobao και Tmall, είδε τα έσοδά της από την βασική εμπορική μονάδα της να απογειώνονται 56% στα 72,5 δισ. γιουάν. Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν 54% στα 85,1 δισ. γιουάν, αλλά ήταν κατώτερα των προσδοκιών. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 13% στα 20 δισ. γιουάν, υπερβαίνοντας με άνεση τον πήχυ των προσδοκιών.
Η εταιρεία προβλέπει ετήσια έσοδα ύψους 375 δισ. έως 383 δισ. γιουάν (53.97 δισ έως 55,12 δισ. δολάρια), με το νέο στόχο να είναι κατά 4% έως 6% χαμηλότερος σε σχέση με την αρχικό.
naftemporiki.gr