Δύο δεσμευτικές προσφορές και μία μη δεσμευτική εκδήλωση ενδιαφέροντος έχουν λάβει οι οριζόμενοι από το κράτος διαχειριστές της Alitalia. Υπογράμμισαν ότι θα εξετάσουν προσεχτικά όλες τις προτάσεις μέσα στις επόμενες ημέρες, αποφεύγοντας ωστόσο να αποκαλύψουν την όποια λεπτομέρεια για αυτές.
Δύο δεσμευτικές προσφορές και μία μη δεσμευτική εκδήλωση ενδιαφέροντος έχουν λάβει οι οριζόμενοι από το κράτος διαχειριστές της Alitalia. Υπογράμμισαν ότι θα εξετάσουν προσεχτικά όλες τις προτάσεις μέσα στις επόμενες ημέρες, αποφεύγοντας ωστόσο να αποκαλύψουν την όποια λεπτομέρεια για αυτές.
Ο κρατικά ελεγχόμενος οργανισμός σιδηροδρόμων Ferrovie dello Stato είχε ανακοινώσει από την Τρίτη την πρόθεσή του να καταθέσει προσφορά για την δοκιμαζόμενη αεροπορική εταιρεία- άλλοτε σύμβολο της ιταλικής οικονομίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters η αμερικανική Delta Airlines έχει καταθέσει την δεύτερη προσφορά. Delta και Αlitalia συμμετέχουν σε διατλαντική κοινοπραξία, που περιλαμβάνει και την Air France KLM.
Η αεροπορική εταιρεία φθηνού κόστους Easyjet φέρεται να είναι η εταιρεία που εκδήλωσε ενδιαφέρον, χωρίς δεσμευτική προσφορά. Η γερμανική Lufthansa, που είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον, ανακοίνωσε προ ολίγων ημερών ότι δεν θα καταθέσει τελικά προσφορά.
Η Alitalia εντάχθηκε σε καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης πέρυσι, όταν οι εργαζόμενοι απέρριψαν το σχέδιο διάσωσης, που τους παρουσιάστηκε και ανάγκασαν την ιταλική κυβέρνηση να αναζητήσει νέο αγοραστή. Δεν αποκλείεται η νέα ιταλική κυβέρνηση να επιδιώξει να την κρατήσει σε ιταλικά χέρια.
Θα είναι το τρίτο σχέδιο διάσωσης του ιταλικού αερομεταφορέα σε μία δεκαετία. Τα τελευταία 20 χρόνια υπολογίζεται ότι έχει στοιχίσει στους Ιταλούς σχεδόν 10 δισ. ευρώ. Το ποσό υπερβαίνει την αθροιστική κεφαλαιοποίηση των AirFrance- KLM, Turkish Airlines, Νorwegian Air, Finnair και SAS.
naftemporiki.gr