Στα 150.000 δολάρια την ημέρα έφτασε ο ναύλος για τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) τις τελευταίες ημέρες, δείγμα της ισχυρής ζήτησης για LNG.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Στα 150.000 δολάρια την ημέρα έφτασε ο ναύλος για τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) τις τελευταίες ημέρες, δείγμα της ισχυρής ζήτησης για LNG.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2018 οι ναύλοι στα Tri-Fuel Diesel Electric Propulsion LNG Carriers ήταν κατά μέσο όρο στα 82.000 δολάρια την ημέρα, σε σύγκριση με 42.000 δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2017. Οι τιμές στη συνέχεια αυξήθηκαν, παρότι η εποχή (καλοκαίρι) δεν βοηθά, στα 95.000 δολ. την ημέρα στα τέλη Σεπτεμβρίου, από 78.000 δολάρια την ημέρα στις αρχές του τριμήνου. Από τα τέλη του τρίτου τριμήνου οι ναύλοι συνέχισαν να αυξάνονται, και σήμερα εκτιμώνται στα 150.000 δολάρια και αντιστοιχούν στο υψηλότερο ρεκόρ, όπως ανέφερε η Clarksons, από τον Ιούλιο του 2012.