Τρεις κινδύνους εντοπίζει από τη χρήση scrubbers η Euronav, μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες δεξαμενόπλοιων στον κόσμο, και διευρύνει περαιτέρω το μέτωπο των ναυτιλιακών εταιρειών που θεωρούν ότι η «απάντηση» για τη μείωση του θείου στα καύσιμα δεν μπορεί να δοθεί από τον ναυτιλιακό κλάδο, αλλά από τους παραγωγούς καυσίμων.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Τρεις κινδύνους εντοπίζει από τη χρήση scrubbers η Euronav, μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες δεξαμενόπλοιων στον κόσμο, και διευρύνει περαιτέρω το μέτωπο των ναυτιλιακών εταιρειών που θεωρούν ότι η «απάντηση» για τη μείωση του θείου στα καύσιμα δεν μπορεί να δοθεί από τον ναυτιλιακό κλάδο, αλλά από τους παραγωγούς καυσίμων.
Η τοποθέτηση της Euronav -που ας σημειωθεί διατηρεί γραφεία διαχείρισης στην Αθήνα και έχει υψωμένη την ελληνική σημαία σε 20 από τα δεξαμενόπλοιά της- κατά της χρήσης scrubbers έβαλε «φωτιά» στο debate που βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα μεταξύ των μελών της ναυτιλιακής κοινότητας αναφορικά με τη χρήση ή όχι scrubbers ως λύση στο πρόβλημα των καυσίμων μειωμένου θείου.