Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018 16:18
Την είσοδό της στην αγορά της Βουλγαρίας ανακοίνωσε η MLS. Πρόκειται για την τρίτη αγορά του εξωτερικού στην οποία εισέρχεται η εταιρεία, μετά από την Κύπρο και τη Σερβία.
Την είσοδό της στην αγορά της Βουλγαρίας ανακοίνωσε η MLS. Πρόκειται για την τρίτη αγορά του εξωτερικού στην οποία εισέρχεται η εταιρεία, μετά από την Κύπρο και τη Σερβία.
Όπως σημειώνει η MLS σε σχετική ανακοίνωση, η Βουλγαρία, με πληθυσμό 7 εκατ., λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο.
Η MLS προετοίμαζε εδώ και καιρό την είσοδό της στη βουλγαρική αγορά, με το MLS Easy, τη διεθνή καινοτομία MLS Safe και τη MAIC στη βουλγαρική γλώσσα.
Πιο συγκεκριμένα, η MLS:
- Ανέπτυξε τη MAIC στη βουλγαρική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy, όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας. Η εταιρεία σημειώνει ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Βουλγάροι θα χρησιμοποιούν τη γλώσσα τους για να κάνουν κλήση, να στείλουν μήνυμα, να κάνουν φωνητική αναζήτηση στο Internet ή για να αποκτήσουν πρόσβαση σε τοπικές υπηρεσίες, όπως κοντινά φαρμακεία, τράπεζες και Parking.
- Αναζήτησε, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με την ελληνικών συμφερόντων βουλγαρική εταιρεία Innovo BG LTD, η οποία αναλαμβάνει τη διανομή των προϊόντων στη βουλγαρική αγορά.
- Έχει προχωρήσει ή βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο για συνεργασία και με τους τρεις παρόχους κινητής τηλεφωνίας: Vivacom (BTC), Telenor Bulgaria και Α1 Bulgaria. Βασικός στόχος των συγκεκριμένων παρόχων σύμφωνα με την MLS, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G, καθώς και η αύξηση των εσόδων τους, λόγω της χρήσης υπηρεσιών δεδομένων, μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy. Οι συνομιλίες με την A1 Bulgaria βασίζονται στην επιτυχημένη συνεργασία με την Α1 Serbia (VIP Mobile Serbia) και τη θετική ανταπόκριση του ομίλου Α1 (Telecom Austria Group), στον οποίο ανήκουν και οι δύο πάροχοι και ο οποίος δραστηριοποιείται σε συνολικά οκτώ χώρες. Στην Βουλγαρία οι τρεις πάροχοι έχουν συνολικά 600 καταστήματα.
- Επίσης, τα προϊόντα MLS θα βρίσκονται και στην αλυσίδα λιανικής Technomarket Bulgaria η οποία διαθέτει 40 καταστήματα.
- Την εξυπηρέτηση After Sales θα αναλάβει η Srcko Service (sservice.bg), εταιρεία με σημαντική εμπειρία στην τοπική αγορά.
Η MLS επισημαίνει ότι υλοποιεί με συνέπεια τον στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού. H εταιρεία αναμένει από την αρχή του 2019 να μπει σε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, με τις εξαγωγές να αποτελούν διψήφιο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις της.