Με πλήρως ανανεωμένη retail identity το ΠΛΑΙΣΙΟ εγκαινιάζει μια νέα εποχή στη λιανική αγορά βάζοντας στην κυριολεξία σε νέο πλαίσιο την αγοραστική εμπειρία των πελατών του. Από τη στρατηγική της «ενεργητικής άμυνας», λόγω οικονομικής κρίσης, περνά στην επόμενη φάση της ανάπτυξής του που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την περαιτέρω επέκταση του δικτύου των καταστημάτων ΠΛΑΙΣΙΟ εκτός Αθηνών, όπως είχε προαναγγείλει από τον περασμένο Απρίλιο ο κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος, CEO και Αντιπρόεδρος της εταιρείας, κάνοντας λόγο για «ένα επενδυτικό πλάνο συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ με ορίζοντα 2 χρόνων».
Με πλήρως ανανεωμένη retail identity το ΠΛΑΙΣΙΟ εγκαινιάζει μια νέα εποχή στη λιανική αγορά βάζοντας στην κυριολεξία σε νέο πλαίσιο την αγοραστική εμπειρία των πελατών του. Από τη στρατηγική της «ενεργητικής άμυνας», λόγω οικονομικής κρίσης, περνά στην επόμενη φάση της ανάπτυξής του που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και την περαιτέρω επέκταση του δικτύου των καταστημάτων ΠΛΑΙΣΙΟ εκτός Αθηνών, όπως είχε προαναγγείλει από τον περασμένο Απρίλιο ο κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος, CEO και Αντιπρόεδρος της εταιρείας, κάνοντας λόγο για «ένα επενδυτικό πλάνο συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ με ορίζοντα 2 χρόνων». Όπως τονίζεται, πρόκειται για ένα λελογισμένο πλάνο υγιούς ανάπτυξης στα πρότυπα που ακολουθεί το ΠΛΑΙΣΙΟ στα 49 χρόνια πορείας του στην αγορά, πετυχαίνοντας με τον τρόπο αυτό τον καλύτερο δείκτη απόδοσης πωλήσεων ανά τετραγωνικό μέτρο, ισχυρό cash flow, κερδοφορία και αύξηση μεριδίων στην αγορά του ψηφιακού οικοσυστήματος όπου δραστηριοποιείται.
Η αρχή έγινε με το νέο υπερκατάστημα της Αγίας Παρασκευής, ενώ λίγες μόνο μέρες αργότερα ακολούθησε και αυτό των Χανίων. Το νέο κατάστημα συνολικής έκτασης 1.400 τ.μ. βρίσκεται σε ένα κομβικό σημείο της πόλης των Χανίων (Μάρκου Μπότσαρη 1), στη θέση που μέχρι πρότινος στεγαζόταν ο ιστορικός κινηματογράφος «Απόλλων». Συμπληρώνει ήδη τους 3 πρώτους μήνες της λειτουργίας του και υιοθετεί μία πλήρως ανανεωμένη ταυτότητα όπου ο κάθε επισκέπτης μπορεί να δοκιμάσει τα προϊόντα, να ανακαλύψει τις δυνατότητές τους και να βιώσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία 360o. Στο χώρο του νέου superstore διαμορφώνονται 6 πρωτοποριακά “Experience Points” που το καθένα έχει να προσφέρει στο κοινό κάτι ξεχωριστό. Από την επιλογή τηλεόρασης μέσω του “Home Experience”, τις πτήσεις… κινηματογραφικών διαστάσεων του “Drone Cage” και το ασταμάτητο in-store gaming στο “Gaming Zone”, μέχρι τα κλικ στο “Photo Shooting Spot”, τα ακούσματα του “Sound Corner” και το real-time service με τη συνοδεία καφέ στο ειδικά διαμορφωμένο “The Lab”. Η νέα εμπειρία που δημιούργησε το ΠΛΑΙΣΙΟ για τους επισκέπτες του με το κατάστημα των Χανίων συνεχίζεται και η εταιρεία προσκαλεί όλους όσοι δεν την έχουν ζήσει μέχρι σήμερα να το επισκεφθούν.
Το ΠΛΑΙΣΙΟ αριθμεί 23 καταστήματα με συνολικό τζίρο το 2017 τα 286 εκατ. ευρώ. Στο α’ εξάμηνο του 2018 ο Όμιλος πέτυχε αύξηση πωλήσεων, κερδοφορίας και μεριδίου αγοράς. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις ανήλθαν στα 137 εκατ. ευρώ από 128 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 7,2%. Η βελτίωση του μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο+2,7% φτάνοντας στα 28,3 εκατ. ευρώ. Τα EBITDA έφτασαν τα 2,7 εκατ. ευρώ από 2,8 εκατ. ευρώ. Σημαντική μεγέθυνση κατά 37,3% σημείωσαν τα κέρδη πριν τους φόρους στα 1,3 εκατ. ευρώ από 0,9 εκατ. ευρώ και ανάλογη ήταν η πορεία των κερδών μετά τη φορολογία που διαμορφώθηκαν στα 0,8 εκατ. ευρώ. Ο Όμιλος διαθέτει υψηλή ταμειακή ρευστότητα στα επίπεδα των 39 εκατ. ευρώ, θετική καθαρή ρευστότητα στα 22,9 εκατ. ευρώ. Στο εξάμηνο σημειώθηκε συρρίκνωση των υποχρεώσεων προς προμηθευτές κατά πλέον των 10 εκατ. ευρώ και μείωση του ποσοστού ξένων κεφαλαίων προς σύνολο του παθητικού κατά 280 μ.β. (στο 38,9% από 41,7%). Επίσης υπάρχει ισχυρή κεφαλαιακή βάση με διατήρηση των ιδίων κεφαλαίων σε επίπεδο άνω των 90 εκατ. ευρώ. Δεν έχει φτάσει στο 100% των δυνατοτήτων της η επένδυση της εταιρείας ύψους 30 εκατ. ευρώ στο κέντρο αποθήκευσης και συναρμολόγησης στη Μαγούλα Αττικής, καθιστώντας τον Όμιλο ΠΛΑΙΣΙΟ το μεγαλύτερο κέντρο συναρμολόγησης ηλεκτρονικών ειδών στα Βαλκάνια. Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Γεράρδο, «ορόσημο της περιόδου ήταν ο επαναπροσδιορισμός της ταυτότητας του καταστήματος ΠΛΑΙΣΙΟ. Σε μια εποχή που το διαδίκτυο και η διανομή λύνουν το θέμα της προσβασιμότητας και που η πρόσβαση σε περιεχόμενο είναι απεριόριστη, ένα κατάστημα οφείλει να υιοθετήσει μια διαφορετική αποστολή. Σε αυτή τη βάση, η καινούρια ταυτότητα του καταστήματος προσεγγίζει το ταξίδι του επισκέπτη δίνοντας περισσότερη έμφαση στη διάθεση που του εμπνέει, στην επιθυμία να αφιερώσει παραπάνω χρόνο μέσα σε αυτά και στο να ζήσει την εμπειρία των προϊόντων».