Πάνω από 60 ταξιδιωτικά πρακτορεία από την Ελλάδα και τη Μάλαγα της Ισπανίας, συμμετείχαν σε workshop που διοργάνωσε η Turkish Airlines στις 16 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με την Malaga- Costa Del Sol και τον Ισπανικό Οργανισμό Τουρισμού.
Πάνω από 60 ταξιδιωτικά πρακτορεία από την Ελλάδα και τη Μάλαγα της Ισπανίας, συμμετείχαν σε workshop που διοργάνωσε η Turkish Airlines στις 16 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με την Malaga- Costa Del Sol και τον Ισπανικό Οργανισμό Τουρισμού.
Στη διάρκεια του workshop, τουριστικοί πράκτορες πραγματοποίησαν B2B συναντήσεις προωθώντας προορισμούς και στις δύο χώρες, συζητώντας παράλληλα για επιχειρηματικές ευκαιρίες, προϊόντα και υπηρεσίες τουρισμού, στις δύο αγορές.
Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Turkish Airlines στην Ελλάδα, Alp Yavuzeser «η Turkish Airlines επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως προορισμών του παγκόσμιου δικτύου της, αλλά και ως πύλες για τις ομορφιές της Ελλάδας».
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της αεροπορικής εταιρείας στην Ελλάδα, η Turkish Airlines εξυπηρέτησε πέρυσι πάνω από 550.000 επιβάτες από και προς τη χώρα μας. «Είμαστε υπερήφανοι που αποτελούμε κομμάτι της διαρκώς αναπτυσσόμενης ελληνικής τουριστικής αγοράς και που συμβάλλαμε σε μία ακόμη χρονιά με ρεκόρ αφίξεων για την Ελλάδα» ανέφερε.
Η Turkish Airlines διενεργεί εβδομαδιαία 42 πτήσεις μεταξύ Αθήνας / Θεσσαλονίκης και Κωνσταντινούπολης. Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2018, η Turkish Airlines εξυπηρέτησε περισσότερους από 58 εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως, ποσοστό κατά 12% υψηλότερο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.