Οι ΗΠΑ και η Βρετανία αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να καταπολεμήσουν την διαφημιστική απάτη, ένα τεράστιο πρόβλημα για τα brands, που εξαιτίας του σπαταλούν δισεκατομμύρια δολάρια online.
Οι ΗΠΑ και η Βρετανία αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να καταπολεμήσουν την διαφημιστική απάτη, ένα τεράστιο πρόβλημα για τα brands, που εξαιτίας του σπαταλούν δισεκατομμύρια δολάρια online.
Εταιρείες που αγοράζουν διαφημιστικό χώρο μέσω αυτοματοποιημένων συστημάτων, που στηρίζονται σε πολυάριθμες online επεξεργασίες κινδυνεύουν να δουν τις διαφημίσεις που έχουν πληρώσει να διαβάζονται από... bots αντί από ανθρώπους.
Η Παγκόσμια Ένωση Διαφημιστών κάνει λόγο για ένα πρόβλημα, το οποίο θα στοιχίσει στις επιχειρήσεις περί τα 50 δισ. δολάρια έως το 2025. Όπως τονίζει πρόκειται για ένα από τα πιο εύκολα και πιο επικερδή ψηφιακά εγκλήματα.
Οι αρχές αναγνωρίζουν ότι απαιτείται διεθνής συνεργασία. Έτσι η αμερικανική ρυθμιστική αρχή TAG και η βρετανική JICWEBS ανακοίνωσαν από κοινού πρωτοβουλία, με το πρόγραμμα Certified Against Fraud. Θα τεθεί σε εφαρμογή από 1ης Ιανουαρίου 2019.
Πηγή: CNBC