Έχοντας αντίπαλο τον χρόνο, σε κρίσιμες διαβουλεύσεις βρίσκεται αυτή την περίοδο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τη χρηματοδότηση του έργου έλευσης του τρένου στο λιμάνι της Πάτρας.
Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Έχοντας αντίπαλο τον χρόνο, σε κρίσιμες διαβουλεύσεις βρίσκεται αυτή την περίοδο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τη χρηματοδότηση του έργου έλευσης του τρένου στο λιμάνι της Πάτρας.
Τον Νοέμβριο ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Θάνος Βούρδας θα επισκεφθεί την πόλη προκειμένου να οριστικοποιήσει τη χάραξη του τελευταίου τμήματος του ΠΑΘΕΠ από το Ρίο μέχρι το Λιμάνι, έχοντας πιθανότατα την επίσημη αντίδραση του Δήμου και των φορέων της περιοχής, η οποία θα καθορίσει την εξέλιξη του έργου και της υλοποίησής του.
Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, 10 χρόνια μετά την απόφαση διακοπής του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο, μέχρι το τέλος του 2022, το έργο πρέπει να έχει τελειώσει. Αυτό σημαίνει ότι όποια λύση και αν προκριθεί θα πρέπει άμεσα να ξεκινήσουν μελέτες και τεύχη δημοπράτησης και το συντομότερο δυνατό να «τρέξει» ο διαγωνισμός.