Μείωση 5,2% καταγράφηκε πέρυσι στο βάρος των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οδικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΛΣΤΑΤ.
Μείωση 5,2% καταγράφηκε πέρυσι στο βάρος των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οδικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΛΣΤΑΤ.
Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ιδιωτικής χρήσης ανήλθε σε 300.176,29 χιλιάδες τόνους, σημειώνοντας μείωση 1,48% σε σύγκριση με το 2016 και τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 6.418.339,45 χιλ., σημειώνοντας μείωση 9,7%.
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημοσίας χρήσης ανήλθε σε 88.737,07 χιλ. τόνους σημειώνοντας μείωση 15,95% και τα τονοχιλιόμετρα σε 21.999.712,73 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 26,06%.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), η σημαντικότερη αύξηση σε απόλυτα μεγέθη παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 14.758,41 χιλ. τόνους και στην κατηγορία «Εμπορεύματα σε παλέτες» κατά 8.652,30 χιλ. τόνους. Μείωση παρουσιάστηκε στην κατηγορία «Στερεά χύμα» κατά 53.392,84 χιλ. τόνους.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.
Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολούθως στην Αττική, ενώ στις εκφορτώσεις προηγείται η Αττική και ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία.