Τον έλεγχο της κοινοπραξίας της στην Κίνα θα αναλάβει η BMW, η οποία με τον τρόπο αυτό στοιχηματίζει στη δυναμική του «δράκου». Η γερμανική κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων θέλει να ενισχύσει την παραγωγή της στη χώρα αισθητά, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση και εκμεταλλευόμενη τη διάθεση του Πεκίνου να ανοίξει την μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του πλανήτη.
Τον έλεγχο της κοινοπραξίας της στην Κίνα θα αναλάβει η BMW, η οποία με τον τρόπο αυτό στοιχηματίζει στη δυναμική του «δράκου». Η γερμανική κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων θέλει να ενισχύσει την παραγωγή της στη χώρα αισθητά, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση και εκμεταλλευόμενη τη διάθεση του Πεκίνου να ανοίξει την μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του πλανήτη.
Η BMW ανακοίνωσε ότι θα δαπανήσει 3,6 δισ. ευρώ προκειμένου να αυξήσει το μερίδιό της στην Brilliance Automotive από το 50% στο 75%. Η κατασκευάστρια του Mini θα επενδύσει επιπλέον 3 δισ. ευρώ για να επεκτείνει την παραγωγική της δυνατότητα στην Κίνα.
Έως σήμερα οι ξένες εταιρείες δεν μπορούσαν να ελέγχουν πάνω από το 50% μίας κοινοπραξίας στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Ο συγκεκριμένος κανόνας, που ήταν σε ισχύ από το 1994, είχε πυροδοτήσει έντονες αντιδράσεις. Πρόσφατα το Πεκίνο αποφάσισε να χαλαρώσει αισθητά τους περιορισμούς.
Στην κατεύθυνση αυτή έχει συμβάλλει και η αντιπαράθεσή του με τις ΗΠΑ, καθώς επιχειρεί να δείξει ότι η Κίνα ανταποκρίνεται στο αίτημα της διεθνούς κοινότητας να ανοίξει τις αγορές της, την ώρα που η αμερικανική πλευρά δρα μονομερώς και επιθετικά.
naftemporiki.gr