Ο ανταγωνισμός που δέχεται από την Ανατολή, και κυρίως την Κίνα, η ναυτιλία της Ευρώπης ήταν από τα θέματα που απασχόλησαν το 4ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της «Ναυτεμπορικής» που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε επίσης και στην ανάγκη οι Ευρωπαίοι νομοθέτες να κατανοήσουν καλύτερα τον ρόλο της ποντοπόρου ναυτιλίας ως στρατηγικού «όπλου», στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης ευρωπαϊκής αναπτυξιακής πολιτικής, αλλά και στο εάν η Κίνα αποτελεί ευκαιρία ή απειλή για την ελληνική και ευρωπαϊκή ναυτιλία.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Ο ανταγωνισμός που δέχεται από την Ανατολή, και κυρίως την Κίνα, η ναυτιλία της Ευρώπης ήταν από τα θέματα που απασχόλησαν το 4ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της «Ναυτεμπορικής» που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε επίσης και στην ανάγκη οι Ευρωπαίοι νομοθέτες να κατανοήσουν καλύτερα τον ρόλο της ποντοπόρου ναυτιλίας ως στρατηγικού «όπλου», στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης ευρωπαϊκής αναπτυξιακής πολιτικής, αλλά και στο εάν η Κίνα αποτελεί ευκαιρία ή απειλή για την ελληνική και ευρωπαϊκή ναυτιλία.
Ο πρόεδρος της Ένωσης των Εφοπλιστικών Φορέων της Ευρώπης Ecsa, Πάνος Λασκαρίδης, μιλώντας στο συνέδριο υπογράμμισε την πίεση που δέχεται η Ευρώπη ως ναυτιλιακό κέντρο από άλλα διεθνή ναυτιλιακά κέντρα της Άπω Ανατολής, ζήτησε τη στήριξη της ευρωπαϊκής ποντοπόρου ναυτιλίας, ενώ αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο πώς οι Ευρωπαίοι νομοθέτες αντιλαμβάνονται τη ναυτιλία.