Προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση πενταψήφιων τηλεφωνικών αριθμών, ο Συνήγορος του Καταναλωτή ενημερώνει για τους δεκαψήφιους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από προμηθευτές του τομέα της ενέργειας.
Προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση πενταψήφιων τηλεφωνικών αριθμών, ο Συνήγορος του Καταναλωτή ενημερώνει για τους δεκαψήφιους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από προμηθευτές του τομέα της ενέργειας.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, έχει γίνει αποδέκτης αναφορών καταναλωτών σχετικά με την υψηλή χρέωσή τους για κλήση προς πενταψήφιους τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης Πελατών, τους οποίους χρησιμοποιούν Προμηθευτές και Διαχειριστές Δικτύων της Αγοράς Ενέργειας (Ηλεκτρικής Ενέργειας - Φυσικού Αερίου).
Στο πλαίσιο της διερεύνησης των σχετικών υποθέσεων, η Αρχή σύστησε προς προμηθευτές και διαχειριστές δικτύων της αγοράς ενέργειας, να προχωρήσουν σε καθιέρωση εναλλακτικού, δεκαψήφιου αριθμού, όπου δεν υπήρχε, για την εξυπηρέτηση των πελατών.
Οι αριθμοί αυτοί έχουν ως εξής:
-Η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. διαθέτει τον αριθμό 210 6967500
-Η ΔΕΗ Α.Ε. διαθέτει τον αριθμό 211 2110770
-Η ELPEDISON A.E. διαθέτει τον αριθμό 210 7104852
-Η ΗΡΩΝ A.E. διαθέτει τον αριθμό 213 0333000
-Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. (PROTERGIA) διαθέτει τον αριθμό 210 3448500
-Η NRG A.E. διαθέτει τον αριθμό 211 1032132
-Η VOLTERRA Α.Ε. διαθέτει τον αριθμό 213 0883000
-Η VOLTON Α.Ε. διαθέτει τους αριθμούς 210 4187070 & 216 3001000
-Η WATT+VOLT Α.Ε. διαθέτει τον αριθμό 213 0189199
-Η ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ Αττικής A.E. διαθέτει τον αριθμό 210 3406000
-Η ΖΕΝΙΘ Α.Ε. διαθέτει τον αριθμό 2311 223099
-Η ΕΔΑ Αττικής A.E. διαθέτει τον αριθμό 213 0882000
-Η ΕΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ διαθέτει τον αριθμό 2310 584444.
Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή ζήτησε από όλους τους Προμηθευτές και τους Διαχειριστές Δικτύων της Αγοράς Ενέργειας να διασφαλίσουν τη λειτουργία δωρεάν γραμμών εξυπηρέτησης πελατών για τις περιπτώσεις αναγγελίας βλαβών/λανθασμένων χρεώσεων-μετρήσεων, καθώς και να προβούν σε δημοσιοποίησή τους, προς το καταναλωτικό κοινό, με κάθε πρόσφορο τρόπο, (π.χ. αναφορά των τηλεφωνικών γραμμών τους με εμφανή τρόπο στους λογαριασμούς, αναγραφή τους σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα των προμηθευτών κλπ.), έτσι ώστε οι καταναλωτές να επικοινωνούν για αναγγελία βλαβών/λανθασμένων χρεώσεων-μετρήσεων χωρίς κανένα κόστος.