Αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου ΚΡΙ - ΚΡΙ στα 28 εκ. ευρώ για το 2006 προβλέπει η διοίκηση, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια παρουσίασης της εταιρείας στο πλαίσιο της 1ης Παρουσίασης των Εισηγμένων Εταιρειών της Βόρειας Ελλάδας, στη Θεσσαλονίκη.
Όπως ανέφερε η διοίκηση της ΚΡΙ – ΚΡΙ, η στρατηγική της εταιρείας κινείται σε δύο βασικούς άξονες. Καταρχήν προωθείται η ανάπτυξη της αγοράς. Έμφαση δίνεται στην αγορά της Αττικής, αλλά και στην επέκταση στις βαλκανικές αγορές, μέσω οργανωμένων δικτύων διανομής.
Επίσης, προωθείται η ανάπτυξη νέων προϊόντων, υψηλής προστιθέμενης αξίας, τα προϊόντα με κοινό σήμα (co-branding), αλλά και η παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, για τρίτους.
Όπως αναφέρθηκε, στόχος της διοίκησης της ΚΡΙ-ΚΡΙ είναι η συνεχής δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την εταιρεία και για τους μετόχους της.