Συμφωνία με τη Wella, για τη διανομή των σημάτων της στην αγορά των σούπερ μάρκετ, πέτυχε ο Όμιλος Σαράντη, που ενισχύει έτσι το χαρτοφυλάκιό του στον τομέα καλλυντικών, αρωμάτων και προϊόντων περιποίησης, το οποίο αντιστοιχεί σχεδόν στο 45% του κύκλου εργασιών του στον τομέα ευρείας διανομής. Το νέο συμβόλαιο που εξασφάλισε ο ελληνικός όμιλος με την πολυεθνική Coty αποτελεί επένδυση στρατηγικής σημασίας στον κλάδο ευρείας διανομής, τον οποίo αναπτύσσει συστηματικά στο πλαίσιο της στρατηγικής του που έχει βασικό στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Συμφωνία με τη Wella, για τη διανομή των σημάτων της στην αγορά των σούπερ μάρκετ, πέτυχε ο Όμιλος Σαράντη, που ενισχύει έτσι το χαρτοφυλάκιό του στον τομέα καλλυντικών, αρωμάτων και προϊόντων περιποίησης, το οποίο αντιστοιχεί σχεδόν στο 45% του κύκλου εργασιών του στον τομέα ευρείας διανομής. Το νέο συμβόλαιο που εξασφάλισε ο ελληνικός όμιλος με την πολυεθνική Coty αποτελεί επένδυση στρατηγικής σημασίας στον κλάδο ευρείας διανομής, τον οποίo αναπτύσσει συστηματικά στο πλαίσιο της στρατηγικής του που έχει βασικό στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου.
H συμφωνία ενεργοποιείται από τον Οκτώβριο του 2018 και περιλαμβάνει την αντιπροσώπευση και διανομή του χαρτοφυλακίου της Wella και συγκεκριμένα των σημάτων Koleston, Wellaflex και New Wave στην ελληνική αγορά ευρείας διανομής. Το κανάλι των κομμωτηρίων και τα επαγγελματικά προϊόντα Wella παραμένουν στην ευθύνη της Coty.
Ας σημειωθεί ότι η Wella, εξειδικευμένη εταιρεία προϊόντων περιποίησης μαλλιών με ιστορία 150 ετών, αποτελεί τον No2 παίκτη παγκοσμίως στην κατηγορία των βαφών και styling μαλλιών. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα η Wellaflex αποτελεί το Νο1 brand styling προϊόν. Επίσης, το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Wella πριν περάσει στην Coty αποτελούσε δραστηριότητα της P&G, η οποία προέβη σε μεταβίβασή της (το 2015) στο πλαίσιο μιας διεθνούς στρατηγικής αναδιάρθρωσης, με στόχο την ευελιξία και την εστίαση σε λιγότερα σήματα που προσεγγίζουν καλύτερα τον πυρήνα της δραστηριότητας του παγκόσμιου κολοσσού καταναλωτικών προϊόντων.
Η νέα συνεργασία για τον Όμιλο Σαράντη αποτελεί μια επιβεβαίωση της εδραιωμένης θέσης του στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων, με εκτενές δίκτυο πωλήσεων και ισχυρές συμφωνίες με ξένους οίκους. Για την ανάληψη της αντιπροσωπείας δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη, ενώ τα οφέλη για τις οικονομικές επιδόσεις του -κύκλος εργασιών και κερδοφορία στο κανάλι της ευρείας διανομής- αναμένεται να αποτυπωθούν στο τελευταίο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, πριμοδοτώντας τις αισιόδοξες προβλέψεις.