H ανάπτυξη σε σημεία πώλησης περιοχών με τουριστικές ροές, αλλά και η επέκταση δραστηριοτήτων εκτός συνόρων βρίσκονται στο επίκεντρο του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού της ελληνικής βιομηχανίας παιχνιδιού που καλείται να διαχειριστεί τις προκλήσεις στην τοπική οικονομία, αλλά και να διεκδικήσει μερίδιο στην παγκόσμια αγορά, η αξία της οποίας -συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών νέας γενιάς- εκτιμάται σε περίπου 90 δισ. δολάρια.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
H ανάπτυξη σε σημεία πώλησης περιοχών με τουριστικές ροές, αλλά και η επέκταση δραστηριοτήτων εκτός συνόρων βρίσκονται στο επίκεντρο του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού της ελληνικής βιομηχανίας παιχνιδιού που καλείται να διαχειριστεί τις προκλήσεις στην τοπική οικονομία, αλλά και να διεκδικήσει μερίδιο στην παγκόσμια αγορά, η αξία της οποίας -συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών νέας γενιάς- εκτιμάται σε περίπου 90 δισ. δολάρια.
Η στρατηγική αυτή θα προσδώσει στις ελληνικές επιχειρήσεις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Εξάλλου, βραχυπρόθεσμα βρίσκονται αντιμέτωπες με αβεβαιότητες και όπως αναφέρουν στη «N» επιχειρηματίες του κλάδου, με παραγωγικές και λιανεμπορικές δραστηριότητες, η σχολική σεζόν δεν επιβεβαίωσε τις προσδοκίες μεγάλης μερίδας επαγγελματιών.