Νέα πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης ανακοίνωσε πριν λίγη ώρα η Vodafone Ελλάδος. Ο στόχος της είναι να γίνει πρωτοπόρος στην αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών περιεχομένου και να προσελκύσει νέο κοινό.
Της Τέτης Ηγουμενίδη
[email protected]
Νέα πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης ανακοίνωσε πριν λίγη ώρα η Vodafone Ελλάδος. Ο στόχος της είναι να γίνει πρωτοπόρος στην αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών περιεχομένου και να προσελκύσει νέο κοινό.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, Χάρη Μπρουμίδη, το περιθώριο ανάπτυξης της υπηρεσίας είναι μεγάλο, καθώς σήμερα η διείσδυση στην Ελλάδα είναι στο 26%, όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 57%.
Σημαντικό πλεονέκτημα της νέας πλατφόρμας που τίθεται σε εμπορική λειτουργία είναι η λειτουργία της ανεξαρτήτως δικτύου και τεχνολογιών.