Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018 10:32

Ποια στρατηγική ακολουθεί ο ΟΤΕ στην online ασφάλιση

Στην εκτίμηση, έπειτα από σχετική έρευνα, ότι ο κλάδος της online ασφάλισης και ειδικά των aggregators (πλατφόρμες με περισσότερες επιλογές) έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στη χώρα μας βασίζεται, μεταξύ άλλων, η είσοδος του ΟΤΕ στις υπηρεσίες ασφάλισης με την ψηφιακή πλατφόρμα COSMOTE Insurance.

Από την έντυπη έκδοση

Της Τέτης Ηγουμενίδη
[email protected]

Στην εκτίμηση, έπειτα από σχετική έρευνα, ότι ο κλάδος της online ασφάλισης και ειδικά των aggregators (πλατφόρμες με περισσότερες επιλογές) έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στη χώρα μας βασίζεται, μεταξύ άλλων, η είσοδος του ΟΤΕ στις υπηρεσίες ασφάλισης με την ψηφιακή πλατφόρμα COSMOTE Insurance.

Όπως επισημαίνει ο Chief Commercial Officer Consumer Segment του ομίλου OTE, Κώστας Νεμπής, «ο όμιλος ΟΤΕ, κοιτώντας μπροστά, έχει μετεξελιχθεί από όμιλος τηλεπικοινωνιών σε όμιλο τεχνολογίας. Όραμά μας είναι, μέσα από την τεχνολογία και την καινοτομία, να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο για όλους. Στο πλαίσιο αυτό, μας ενδιαφέρει πολύ το digital περιβάλλον και όλο το εύρος των ψηφιακών υπηρεσιών. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και τα εξελιγμένα δίκτυά μας, θέλουμε να αναπτύσσουμε νέα ψηφιακά προϊόντα και "έξυπνες" λύσεις, που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πελατών μας. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και το COSMOTE Insurance, μία από τις πρώτες ψηφιακές πλατφόρμες (digital insurance aggregator) στον χώρο της ασφάλισης στην Ελλάδα».

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»