Στο στόχαστρο της Κομισιόν μπαίνουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Επίτροπος Ανταγωνισμού, Μαργκρέτε Φεστάγκερ, αφήνει για λίγο κατά μέρος τη μάχη κατά των τεχνολογικών και εστιάζει σε καταγγελίες για παράτυπη συννεόηση μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτου της Γερμανίας με στόχο να αποφύγουν την ανάπτυξη τεχνολογίας καθαρών εκπομπών.
Στο στόχαστρο της Κομισιόν μπαίνουν οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Επίτροπος Ανταγωνισμού, Μαργκρέτε Φεστάγκερ, αφήνει για λίγο κατά μέρος τη μάχη κατά των τεχνολογικών και εστιάζει σε καταγγελίες για παράτυπη συννεόηση μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτου της Γερμανίας με στόχο να αποφύγουν την ανάπτυξη τεχνολογίας καθαρών εκπομπών.
Η Κομισιόν άνοιξε και επισήμως έρευνα για το θέμα, προκειμένου να διερευνήσει εάν όντως οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες συμφώνησαν να μην ανταγωνιστούν στην ανάπτυξη συστημάτων, που θα περιορίζουν τις ρυπογόνες εκπομπές αερίων σε βενζινοκίνητα και ντιζελοκίνητα οχήματα.
«Οι τεχνολογίες αυτές σκοπεύουν να καταστήσουν τα επιβατικά αυτοκίνητα λιγότερο επιβλαβή για το περιβάλλον. Εάν αποδειχθεί, η συμφωνία αυτή θα έχει στερήσει από τους καταναλωτές τη δυνατότητα να αγοράσουν λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα, παρά το γεγονός ότι τέτοιου είδους τεχνολογία είναι διαθέσιμη στους κατασκευεστές» σημείωσε η κ. Φεστάγκερ.
naftemporiki.gr