Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2018 10:16

«Ρότα» των ναυτιλιακών προς τα scrubber

«Στροφή» στη λύση των scrubber κάνει η ναυτιλιακή κοινότητα, προκειμένου τα πλοία να είναι έτοιμα για πράσινες περιβαλλοντικές επιδόσεις από το 2020 που ξεκινά η ισχύς των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού. Μεγάλες ναυτιλιακές ελληνικές εταιρείες, όπως είναι η Maran του ομίλου Αγγελικούση, η Star Bulk αλλά και η Safe Bulkers, έχουν βάλει ήδη «πρόσω ολοταχώς», ενώ και μια πολύ μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία με στόλο άνω των 500 πλοίων, η Maersk, αναθεώρησε την αρνητική της στάση και τώρα δηλώνει ότι θα εγκαταστήσει τις γνωστές στην Ελλάδα ως πλυντηρίδες σε ορισμένα από τα πλοία της.

Από την έντυπη έκδοση 

Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]

«Στροφή» στη λύση των scrubber κάνει η ναυτιλιακή κοινότητα, προκειμένου τα πλοία να είναι έτοιμα για πράσινες περιβαλλοντικές επιδόσεις από το 2020 που ξεκινά η ισχύς των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού. Μεγάλες ναυτιλιακές ελληνικές εταιρείες, όπως είναι η Maran του ομίλου Αγγελικούση, η Star Bulk αλλά και η Safe Bulkers, έχουν βάλει ήδη «πρόσω ολοταχώς», ενώ και μια πολύ μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία με στόλο άνω των 500 πλοίων, η Maersk, αναθεώρησε την αρνητική της στάση και τώρα δηλώνει ότι θα εγκαταστήσει τις γνωστές στην Ελλάδα ως πλυντηρίδες σε ορισμένα από τα πλοία της.

Παράλληλα αρκετά και από τα υπό ναυπήγηση πλοία προβλέπουν την εγκατάσταση scrubber, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση των δύο suezmax τα συμβόλαια ναυπήγησης των οποίων αγόρασε η ναυτιλιακή Polembros. 

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»