Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2018 09:34

Διπλασιάστηκε ο αντίκτυπος των εταιρικών κρίσεων φήμης

Ανάκληση προϊόντων, παραπτώματα μελών του Δ.Σ., επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, έκθεση των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών και διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού μπορούν να προκαλέσουν βλάβη στη φήμη των εταιρειών, όπως έχουμε διαπιστώσει από μια σειρά γεγονότων που απασχόλησαν την τοπική αγορά και την κοινωνία τα πρόσφατα χρόνια - με τα περιστατικά να βαίνουν αυξανόμενα.

Από την έντυπη έκδοση

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]

Ανάκληση προϊόντων, παραπτώματα μελών του Δ.Σ., επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, έκθεση των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών και διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού μπορούν να προκαλέσουν βλάβη στη φήμη των εταιρειών, όπως έχουμε διαπιστώσει από μια σειρά γεγονότων που απασχόλησαν την τοπική αγορά και την κοινωνία τα πρόσφατα χρόνια - με τα περιστατικά να βαίνουν αυξανόμενα.

Όπως αποδεικνύεται, σε όλες τις περιπτώσεις η ζημιά στη φήμη συνεπάγεται ζημιά στις επιδόσεις και στην αξία των επιχειρήσεων. Πρόκειται για ένα σημαντικό ρίσκο στον μακρύ κατάλογο των κινδύνων που αντιμετωπίζουν οι ηγέτες των σύγχρονων επιχειρήσεων. 

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»