Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 12 Σεπτεμβρίου 2018 10:50

Γιατί «πάτησαν γκάζι» οι ταξινομήσεις οχημάτων

«Καυτός» ήταν ο Αύγουστος, όσον αφορά τις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών στη χώρα μας, ανεβάζοντας το σύνολο στο 8μηνο κατά 23,9%, σύμφωνα με την επεξεργασία των πρωτογενών στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα η άνοδος του περασμένου μήνα κυμάνθηκε στο +50,3% ως προς τον αντίστοιχο μήνα του 2017.

Από την έντυπη έκδοση

Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]

«Καυτός» ήταν ο Αύγουστος, όσον αφορά τις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών στη χώρα μας, ανεβάζοντας το σύνολο στο 8μηνο κατά 23,9%, σύμφωνα με την επεξεργασία των πρωτογενών στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα η άνοδος του περασμένου μήνα κυμάνθηκε στο +50,3% ως προς τον αντίστοιχο μήνα του 2017.

Ωστόσο, δεν είναι αυτό το αντιπροσωπευτικό δείγμα της αγοράς, καθόσον οι εισαγωγείς «πινακίδωσαν», κατά το κοινώς λεγόμενο, πολλά περισσότερα τεμάχια από εκείνα που είναι σε θέση να απορροφήσει το καταναλωτικό κοινό. 

Στόχος ήταν να προλάβουν τη νέα κοινοτική οδηγία βάσει της οποίας από 1/9/2018 ισχύει πλέον το νέο αυστηρότερο σύστημα υπολογισμού των εκπομπών ρύπων WLTP και ό,τι θα ταξινομείται, στο εξής, επιβαρύνεται με προσαυξημένο συντελεστή του σχετικού τέλους, γεγονός που επηρεάζει ανοδικά και την τελική τιμή.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»