Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 13 Ιουνίου 2006 11:37

LVMH: 15% η αύξηση των πωλήσεων και το β' τρίμηνο

ΠΑΡΟΜΟΙΑ με την αύξηση του πρώτου τριμήνου, στο 15% ενδέχεται να είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, σύμφωνα με τον ανώτατο εκτελεστικό της διευθυντή, Bernard Arnault, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο, επεκτείνεται στην Ιαπωνία και την Κίνα.

«Η τάση είναι η ίδια για τις πωλήσεις μας το δεύτερο τρίμηνο», ανέφερε ο Arnault, 57 ετών, μιλώντας στις 7 Ιουνίου σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Τόκυο, συμπληρώνοντας: «Η τάση είναι πολύ καλή, όπως και τα προϊόντα του ομίλου μας, όπως τα Louis Vuitton, τα Christian Dior και τα Fendi, που σημειώνουν εξαιρετική επιτυχία».

Τα έσοδα αυξήθηκαν 15%, φθάνοντας στα 3,56 δισ. ευρώ (4,5 δισ. δολ.) για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου για την LVMH, αποτέλεσμα της ζήτησης στην Ασία για τις σαμπάνιες Dom Perignon και Moet & Chandon, καθώς και γα τα ρολόγια TAG Heuer. Η αυξημένη ζήτηση στην Ιαπωνία, συμμετείχε στα υψηλότερα έσοδα από το σκέλος της μόδας και των δερματίνων ειδών, το μεγαλύτερο τμήμα της LVMH.

Η εταιρεία βασίζεται στην προσέλκυση καταναλωτών την Ιαπωνία και την Κίνα για να αυξήσει τις πωλήσεις της στην αγορά ειδών πολυτελείας ύψους 143 δισ. ευρώ. Η οικονομία της Ιαπωνίας ανακάμπτει μετά από στασιμότητα πλέον της δεκαετίας, ενώ οι δαπάνες των καταναλωτών, αποτελούν πλέον από το ημίσεως της.

«Είναι καλή στιγμή να κάνεις δουλειές στην Ιαπωνία», ανέφερε ο Arnault, ο έβδομος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο με περιουσία 21,5 δισ. δολ., βάσει της λίστας του περιοδικού Forbes, συμπληρώνοντας: «Οι Ιάπωνες καταναλωτές είναι πολύ καλά ενημερωμένοι και γνωρίζουν ποια ακριβώς είναι τα καλύτερα προϊόντα μας».

Η δεύτερη σε μέγεθος οικονομία στον κόσμο, αναπτύχθηκε ετησίως με ρυθμό 3,1% το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της ιαπωνικής κυβέρνησης. Η ανάπτυξη στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο ήταν 5,3% και των 12 χωρών μελών της Ε.Ε. που συναλλάσσονται με το ευρώ ήταν 0,6%.

Οι μετοχές της LVMH, οι οποίες σημείωσαν το τελευταίο δωδεκάμηνο αύξηση πλέον του 14%, σημείωσαν χθες απώλειες 1,7%, φθάνοντας στα 71,75 ευρώ η μία στο Παρίσι.

Η LVMH έχει 52 καταστήματα Louis Vuitton στην Ιαπωνία, που έως την 1 Ιουνίου απασχολούσαν 1.800 ανθρώπους, σύμφωνα με τα στοιχεία στο Web site της. To σήμα Louis Vuitton, λανσαρίστηκε πριν από 28 χρόνια στη χώρα και είναι το πιο επιτυχημένο από τα 50 σήματα της εταιρείας στην Ιαπωνία, σύμφωνα με τον Arnault.

H εταιρεία σχεδιάζει να ανακοινώσει τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου τον Ιούλιο και τα κέρδη του πρώτου εξαμήνου τον Σεπτέμβριο.

Η LVMH ήταν μία από τις ευρωπαϊκές εταιρείες ειδών πολυτελείας, που υπέγραψαν συμφωνία κατά της πειρατείας με τις εταιρείες λιανικής πώλησης στο Πεκίνο. Βάσει αυτής, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων θα μπορούν να κάνουν έξωση από τα εμπορικά κέντρα εκείνων των επιχειρήσεων που βρέθηκαν να πωλούν προϊόντα απομιμήσεις των εν λόγω εταιρειών.

Φέτος η Louis Vuitton θα ανοίξει 15 καταστήματα στην Κίνα.