Ο ΟΤΕ ανακοίνωσε ότι έχει προχωρήσει σε προσωρινή διακοπή ορισμένων υπηρεσιών προς την εταιρεία Telepassport «λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών της προς τον ΟΤΕ και αδυναμίας της να ανταποκριθεί στις συμβατικές της οικονομικές υποχρεώσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα, παρά το γεγονός ότι όλο αυτό το διάστημα η ίδια εισέπραττε κανονικά τους λογαριασμούς των πελατών της».
Ο ΟΤΕ, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του, «εξάντλησε όλα τα περιθώρια συνεννόησης με την εταιρεία Telepassport για μεγάλο χρονικό διάστημα, πέραν του εξαμήνου, χωρίς η τελευταία να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της. Ο ΟΤΕ κάλεσε επανειλημμένα την εταιρεία Telepassport για την αποπληρωμή των αναγνωρισμένων από την ίδια οφειλών της και προέβη έγκαιρα σε όλες τις απαιτούμενες ενημερώσεις. Επιπλέον, ενημέρωσε και την Ρυθμιστική Αρχή σχετικά με τη δυσχερή οικονομική θέση της εν λόγω εταιρείας και τον πιστωτικό κίνδυνο που διατρέχει ο ΟΤΕ».
Οι συνδρομητές της εταιρείας μπορούν ακόμη να πραγματοποιούν και να δέχονται κλήσεις.
Επίσης, οι τηλεφωνικές συνδέσεις της εταιρείας μέσω LLU και οι συνδέσεις για μεταφορά δεδομένων (π.χ. ADSL) λειτουργούν κανονικά και δεν επηρεάζονται καθόλου από την παραπάνω διακοπή.
Σημειώνεται ότι όλοι οι συνδρομητές της εταιρείας μπορούν να πραγματοποιούν κλήσεις μέσω οποιουδήποτε άλλου αδειοδοτημένου παρόχου επιθυμούν, προσθέτοντας πριν από τον αριθμό που θέλουν να καλέσουν τον τετραψήφιο κωδικό επιλογής που αντιστοιχεί στον κάθε πάροχο, συμπεριλαμβανομένου και του ΟΤΕ.