Μετά από 25.000 καταστήματα σε 78 διαφορετικές χώρες, η Starbucks αποφάσισε να ανοίξει φτερά και στην απαιτητική αγορά της Ιταλίας.
Μετά από 25.000 καταστήματα σε 78 διαφορετικές χώρες, η Starbucks αποφάσισε να ανοίξει φτερά και στην απαιτητική αγορά της Ιταλίας.
Η αμερικανική εταιρεία, συγκεκριμένα, ανακοίνωσε τη λειτουργία του πρώτου της καταστήματος στη γειτονική χώρα και συγκεκριμένα στο Μιλάνο, 20 χρόνια μετά την πρώτη της παρουσία στην Ευρώπη.
Η Ιταλία αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο «καταναλωτή» καφέ σ’ όλο τον κόσμο και επομένως, η Starbucks βλέπει μεγάλες προοπτικές, παρά τον έντονο ανταγωνισμό.
Η τιμή του απλού εσπρέσο θα κυμαίνεται στο 1,80 ευρώ, ποσό αυξημένο κατά σχεδόν 100% σχετικά με τις υπάρχουσες τιμές της ιταλικής αγοράς.
Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία δεν ανησυχεί, καθώς «ποντάρει» στην ποιότητα. «Η τιμή αντανακλά την αποκλειστική εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες» δηλώνει χαρακτηριστικά, ο Τζον Κούλβερ, επικεφαλής Λιανικής της Starbucks.
Ο κλάδος του καφέ είναι από τους πλέον αναπτυσσόμενους στην αγορά των ποτών. Μόλις πρόσφατα άλλωστε, η Coca-Cola προχώρησε στην αγορά της Costa, της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας καφέ στον κόσμο.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από WSJ