Τo ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει νέες προοπτικές και απήχηση σε πολύ μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό. Σε μια εποχή προκλήσεων για τους Έλληνες εμπόρους, οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου αποτελούν «παράθυρο» ευκαιρίας για ενίσχυση του τζίρου, αλλά και την επισκεψιμότητα στο φυσικό κατάστημα.
Από την έντυπη έκδοση
Τo ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει νέες προοπτικές και απήχηση σε πολύ μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό. Σε μια εποχή προκλήσεων για τους Έλληνες εμπόρους, οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου αποτελούν «παράθυρο» ευκαιρίας για ενίσχυση του τζίρου, αλλά και την επισκεψιμότητα στο φυσικό κατάστημα.
Ήδη, 3,5 εκατομμύρια Έλληνες προτιμούν να κάνουν online τις αγορές τους, με συνολικό τζίρο 4,5 με πέντε δισ. ευρώ ετησίως, σύμφωνα με στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου(GRECA). Διεκδικώντας μερίδιο αυτής της «πίτας», περισσότερες από 7.000 επιχειρήσεις διαθέτουν πλέον ψηφιακό κανάλι πώλησης, ενώ το 31% των Ελλήνων πραγματοποίησαν πέρυσι online τις μισές αγορές τους, έναντι ποσοστού 29% το 2016.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών και bebe toysstores(http://www.toysstores.gr) αποτελεί μια νέα είσοδο στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου. Το e-shop αποτελεί συνέχεια ενός «ταξιδιού» που άρχισε πριν από περίπου 20 χρόνια.
Τον Δεκέμβριο του 1999, οι αδελφοί Άγγελος και Παναγιώτης Νικήτας αποφάσισαν να ιδρύσουν ένα κατάστημα με παιχνίδια και βρεφικά είδη στη Θήβα. Το κατάστημα «Tweety» προσφέρει μια πλούσια συλλογή από προσιτά και συνάμα ποιοτικά παιχνίδια, καθώς και είδη μπεμπέ και μια πλούσια συλλογή από ποδήλατα. Το «ταξίδι» συνεχίζεται και διαδικτυακά, με το toysstores, πάντα με σεβασμό στις ανάγκες του παιδιού και στις καλύτερες τιμές.