Η επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης της ζήτησης αργού πετρελαίου από την Κίνα προβληματίζει τον κλάδο των δεξαμενοπλοίων, ο οποίος πιέζεται ήδη λόγω υπερπροσφοράς πλοίων. Επί σχεδόν δύο δεκαετίες, η θεαματική αύξηση των κινεζικών εισαγωγών αργού πετρελαίου αποτέλεσε το βασικό μοχλό ανάπτυξης της διεθνούς αγοράς δεξαμενοπλοίων, αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Gibson Shipbrokers σε μία πρόσφατη ανάλυσή του.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Η επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης της ζήτησης αργού πετρελαίου από την Κίνα προβληματίζει τον κλάδο των δεξαμενοπλοίων, ο οποίος πιέζεται ήδη λόγω υπερπροσφοράς πλοίων. Επί σχεδόν δύο δεκαετίες, η θεαματική αύξηση των κινεζικών εισαγωγών αργού πετρελαίου αποτέλεσε το βασικό μοχλό ανάπτυξης της διεθνούς αγοράς δεξαμενοπλοίων, αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Gibson Shipbrokers σε μία πρόσφατη ανάλυσή του.
Ακόμη και τα τελευταία χρόνια η μεταφορά αργού προς την Κίνα συνέχιζε να κινείται έντονα ανοδικά, παρά το γεγονός ότι η οικονομική ανάπτυξη της αχανούς αυτής χώρας μείωσε του ρυθμούς ανάπτυξης. Τα δύο τελευταία χρόνια (2016-2017) οι εισαγωγές αργού από την Κίνα αυξάνοντας κατά μέσο όρο κατά 0,85 εκατ. βαρέλια την ημέρα.