Τη νέα υπηρεσία “Premier Foundation” παρουσίασε χθες η Microsoft Ελλάς.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η νέα υπηρεσία προορίζεται για επιχειρήσεις που χρειάζονται ευέλικτη υποστήριξη με χαμηλό κόστος και παρέχεται μέσω του εξειδικευμένου προσωπικού της Microsoft, το οποίο καθοδηγεί την ενδιαφερόμενη επιχείρηση σε θέματα τεχνολογικής υποστήριξης. Όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, μέσω της υπηρεσίας αυτής επιτυγχάνεται ταχεία επίλυση προβλημάτων 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Επιπλέον, προσφέρονται υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης που συμβάλλουν στη μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας, αλλά και στη μεγιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσης σε τεχνολογία.