Σε μια μεγάλη εξαγορά προχωρά η PepsiCo, η οποία επιχειρεί να προσεγγίσει περισσότερους καταναλωτές στο σπίτι τους αντί μέσω των καταστημάτων. Η κίνηση αυτή έρχεται σε μία περίοδο μεγάλης αναμόρφωσης για τον τομέα λιανικής πώλησης τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ, εξαιτίας της δυναμικής εισόδου της Amazon και ευρύτερα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σε μια μεγάλη εξαγορά προχωρά η PepsiCo, η οποία επιχειρεί να προσεγγίσει περισσότερους καταναλωτές στο σπίτι τους αντί μέσω των καταστημάτων. Η κίνηση αυτή έρχεται σε μία περίοδο μεγάλης αναμόρφωσης για τον τομέα λιανικής πώλησης τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ, εξαιτίας της δυναμικής εισόδου της Amazon και ευρύτερα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η Nielsen και το Food Marketing Institute υπολογίζουν ότι το 70% των καταναλωτών θα αγοράζουν τρόφμα και ποτά online έως το 2025.
Η PepsiCo θα αποκτήσει την Soda Stream έναντι 3,2 δισ. δολαρίων. Συγκεκριμένα συμφώνησε να καταβάλλει 144 δολάρια ανά μετοχή σε μετρητά, με το αντίτιμο να είναι 32% υψηλότερο από τη μέση τιμή της μετοχής τις τελευταίες τριάντα ημέρες.
«Θα εισέλθουμε σε μία νέα αγορά, στην οποία προς το παρόν δεν έχουμε παρουσία, αυτή των σπιτικών αναψυκτικών» τόνισε στο CNBC o oικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Χιου Τζόνστον.
naftemporiki.gr