Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 19 Ιουνίου 2006 19:09

Νέες πρακτικές υιοθετούν οι μεγάλες βιομηχανίες έτοιμου ενδύματος

Για να επιβιώσει το brand της Δύσης, θα πρέπει να προλαβαίνει τις συνεχείς αλλαγές, μεταξύ άλλων, στον τρόπο παραγωγής και προώθησης, αλλά και να προσαρμόζεται με τελικό στόχο την ικανοποίηση του καταναλωτή, όπως τόνισε ο αντιπρόεδρος της ολλανδικής «MEXX», Alphons Scouten, κατά την ομιλία του στο 22ο παγκόσμιο συνέδριο ένδυσης της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ενδυσης (International Apparel Federation-IAF), στη Θεσσαλονίκη.

Ο ίδιος διατύπωσε την εκτίμηση ότι υπάρχει χώρος για νέα επώνυμα προϊόντα στην παγκόσμια αγορά, ενώ, αναφερόμενος στις τιμές, τόνισε ότι οι μεγάλες εταιρείες της Δύσης δεν προσπαθούν να «χτυπήσουν» τα φθηνά προϊόντα των ασιατικών χωρών, αλλά επιδιώκουν να προσφέρουν το σωστό προϊόν την κατάλληλη στιγμή και με την ορθολογικότερη αξία, επενδύοντας στην ποιότητα.

Στα κλειδιά του λιανεμπορίου, αλλά και στις τρεις μεθόδους που χρησιμοποιούνται προκειμένου να αυξηθούν οι πωλήσεις και τα κέρδη των επιχειρήσεων, αναφέρθηκε ο διαχειριστής της ιταλικής εταιρείας πρόγνωσης μόδας, Polimoda, Bengamin Malhotra.

Οπως διευκρίνισε, οι μέθοδοι αυτές αφορούν τη δημιουργία τεχνητής έλλειψης, που σημαίνει ότι γίνεται ταχεία εναλλαγή των προϊόντων (συνήθως μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων), ώστε ο καταναλωτής, όταν δεν προλάβει να προβεί στην αγορά του προϊόντος που «μάρκαρε», μόλις ξαναβγεί στην «βιτρίνα» να το προμηθευτεί χωρίς δεύτερη σκέψη.

Η δεύτερη μέθοδος αφορά τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ των πωλητών και των καταναλωτών και η τρίτη στην γρήγορη εκμετάλλευση συγκεκριμένων καταστάσεων και συνθηκών που συντελούνται σε παγκόσμιο επίπεδο και αφορούν χώρους ιδιαίτερα ελκυστικούς για το ευρύ κοινό. Μεταξύ άλλων, επισήμανε ότι οι καταναλωτές προβαίνουν σε αγορές, είτε από αναγκαιότητα, είτε από ικανοποίηση και ότι και στις δύο περιπτώσεις στόχος πρέπει να είναι η προσφορά ποιοτικών προϊόντων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ