Προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης των τηλεπικοινωνιακών υποδομών του Ομίλου ΟΤΕ στις περιοχές που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική και Δυτική Αττική.
Προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης των τηλεπικοινωνιακών υποδομών του Ομίλου ΟΤΕ στις περιοχές που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική και Δυτική Αττική.
Όπως ενημερώνει η εταιρεία με ανακοίνωσή της, η πλήρης λειτουργία του δικτύου κινητής COSMOTE έχει επιτευχθεί ήδη από την Τρίτη 24/7, λίγες μόλις ώρες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενώ και τα δίκτυα σταθερής αποκαθίστανται σταδιακά. Ενδεικτικά, στην περιοχή Ραφήνας - Πικερμίου έχει ήδη αποκατασταθεί/αντικατασταθεί το 56% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης. Το αντίστοιχο ποσοστό στην περιοχή του N. Βουτζά ξεπερνά το 30%. Επιπλέον, έχει αποκατασταθεί το ακραίο εναέριο δίκτυο στην περιοχή Νταού Πεντέλης. Επίσης, έχει επιδιορθωθεί το 65% των δηλωμένων από τους πελάτες ΟΤΕ βλαβών στο N. Βουτζά και το 44% σε Ραφήνα-Πικέρμι.
Όπως τονίζει ο Όμιλος ΟΤΕ, από την πρώτη στιγμή μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα σταθερής, ενώ ενισχύονται συνεχώς τα συνεργεία και από περιοχές εκτός Αττικής. Το έργο του ΟΤΕ δυσχεραίνεται από τη μεγάλη πολυπλοκότητα της αποκατάστασης (κολώνες, καλώδια, ΚΑΦΑΟ, boxes, συνδέσεις), αλλά και από το μεγάλο εύρος των ζημιών, καθώς εκτιμάται ότι έχουν καταστραφεί συνολικά πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 110.000 μέτρα καλωδίων. Τέλος, σημειώνεται ότι κάποιες από τις καμπίνες (ΚΑΦΑΟ) που δεν έχουν καεί, δεν είναι λειτουργικές, καθώς δεν ηλεκτροδοτούνται λόγω ζημιών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.
Κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας
Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών κινητής τις δύσκολες αυτές στιγμές, η COSMOTE προσέφερε δωρεάν στους πληγέντες συνδρομητές κινητής - συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής:
Για συνδρομητές στις περιοχές Ραφήνας, Νέας Μάκρης και Μαραθώνα, τα δωρεάν πακέτα ενεργοποιούνται εκ νέου διαδοχικά μέχρι 31/8 και οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS.
Σε ό,τι αφορά τους πελάτες σταθερής, από την πρώτη στιγμή και μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει μεριμνήσει για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας των πελατών αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία, με τις ακόλουθες ενέργειες:
Προτεραιότητα στην Εξυπηρέτηση: Οι πελάτες σταθερής από πυρόπληκτες περιοχές που καλούν το 13888 εξυπηρετούνται με προτεραιότητα.
Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη:
Τα παραπάνω θα παρέχονται δωρεάν μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου σταθερής.
Επίσης, στο ίδιο πλαίσιο:
Αναστολή έκδοσης λογαριασμών / φραγών
Επιπλέον διευκολύνσεις
Σε περιπτώσεις βλάβης σε εξοπλισμό σταθερού Internet ή COSMOTE TV παρέχεται, μετά από σχετικό αίτημα πελάτη, δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού ή/και δωρεάν επίσκεψη εξουσιοδοτημένου τεχνικού εγκαταστάσεων COSMOTE TV για αποκατάσταση του προβλήματος.