Το πρώτο ουσιαστικό βήμα εισόδου στη ναυτιλιακή αγορά έκανε χθες η Dubai Ports World, η οποία εξαγόρασε από τη Nordic Capital την Unifeeder έναντι 695 εκατ. δολ. Η DP World, που είναι ο τρίτος μεγαλύτερος port operator στον κόσμο σύμφωνα με τα στοιχεία του 2016, και η οποία παλαιότερα είχε ενδιαφερθεί να επενδύσει στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ πρόσφατα έχασε στο finish το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, μπαίνει στο ευρωπαϊκό short sea shipping, με πλοία feeder, προκειμένου να εξυπηρετήσει τα φορτία που διακινεί από τα λιμάνια της.
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Το πρώτο ουσιαστικό βήμα εισόδου στη ναυτιλιακή αγορά έκανε χθες η Dubai Ports World, η οποία εξαγόρασε από τη Nordic Capital την Unifeeder έναντι 695 εκατ. δολ. Η DP World, που είναι ο τρίτος μεγαλύτερος port operator στον κόσμο σύμφωνα με τα στοιχεία του 2016, και η οποία παλαιότερα είχε ενδιαφερθεί να επενδύσει στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ πρόσφατα έχασε στο finish το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, μπαίνει στο ευρωπαϊκό short sea shipping, με πλοία feeder, προκειμένου να εξυπηρετήσει τα φορτία που διακινεί από τα λιμάνια της.
Παράλληλα, όπως ανέφεραν στη «Ν» κύκλοι της αγοράς, σε μια περίοδο που οι συγχωνεύσεις κυριαρχούν στον κλάδο των containerships αλλά και των port operators, με αποτέλεσμα οι «μεγάλοι παίκτες» να γίνονται ολοένα και ισχυρότεροι, η DP World φροντίζει να έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει άμεσα τους πελάτες της, με δικό της στόλο από feeder. Τα feeder πλέον είναι δυσεύρετα, αφού οι νέες παραγγελίες containerships εστιάζουν κυρίως στις μεγάλες χωρητικότητες (άνω των 10.000 teu),