ΥΒΡΙΔΙΚΟ ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία και φορτιστές σε οποιοδήποτε κατάστημα, αναπτύσσει η General Motors Corp., η οποία χάνει πωλήσεις από τα οικονομικά σε καύσιμα αυτοκίνητα της Τoyota Motor Corp., σύμφωνα με αξιωματούχους της εταιρείας που γνωρίζουν καλά το θέμα, όπως μετέδωσε το Bloomberg News.
To υβριδικό αυτοκίνητο θα μπορεί να διανύει απόσταση μεγαλύτερη των 60 μιλίων με ένα γαλόνι βενζίνης, σύμφωνα με τα δύο στελέχη της εταιρείας, που προτίμησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους, καθώς η έρευνα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μυστική. Η GM, η οποία κατασκεύασε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 1996, υστερεί των υβριδικών οχημάτων της Toyota που διαθέτουν ηλεκτρικούς και βενζινοκίνητους κινητήρες μαζί.
Η αύξηση κατά 28% των τιμών της βενζίνης φέτος στις ΗΠΑ, ώθησαν ανοδικά τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της Toyota που κινούνται με ηλεκτρισμό και βενζίνη κατά 37%, δίνοντας στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία περίπου τα 3/ 4 των λιανικών πωλήσεων υβριδικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Η General Motors δεν κατασκευάζει τώρα ανταγωνιστικά μοντέλα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να αυξήσουν την αποδοτικότητα των καυσίμων των οχημάτων τους, καθώς οι νομοθέτες στις ΗΠΑ σκέφτονται μεγαλύτερες αξιώσεις για επιβατικά και φορτηγά αυτοκίνητα.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που δοκιμάζει η General Motors ενδέχεται να είναι έτοιμα κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτων τον Ιανουάριο στο Ντιτρόϊτ, σύμφωνα με τους ίδιους ανθρώπους. Οποιαδήποτε εμπορική παραγωγή τους, βρίσκεται τουλάχιστον ένα έτος μακριά, συμπλήρωσαν. Τα στελέχη της GM, αρνήθηκαν να μιλήσουν για το ύψος αυτής της επένδυσης.
Ο Chris Preuss, εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας, αρνήθηκε να σχολιάσει οποιοδήποτε σχέδιο για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.