Οι μικρότεροι «παίκτες» της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς βγήκαν κερδισμένοι την περίοδο της κρίσης, αφού ενίσχυσαν το συνολικό τους μερίδιο στην αγορά, σε σύγκριση με αυτό των τεσσάρων μεγάλων παραδοσιακών «παικτών» (AΝΕΚ, ATTICA, MINOAN LINES, HELLENIC SEAWAYS).
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Οι μικρότεροι «παίκτες» της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς βγήκαν κερδισμένοι την περίοδο της κρίσης, αφού ενίσχυσαν το συνολικό τους μερίδιο στην αγορά, σε σύγκριση με αυτό των τεσσάρων μεγάλων παραδοσιακών «παικτών» (AΝΕΚ, ATTICA, MINOAN LINES, HELLENIC SEAWAYS).
Παράλληλα η ακτοπλοϊκή αγορά βρίσκεται σε μια περίοδο έναρξης ενός νέου ανοδικού κύκλου, προσελκύοντας νέους επενδυτές, με το πετρέλαιο όμως να παραμένει πηγή αβεβαιότητας, ενώ αν δεν αναληφθούν πρωτοβουλίες μετά το 2020 θα υπάρξει ένα σημαντικό κενό από σύγχρονα επιβατηγά πλοία. Τα παραπάνω είναι ορισμένα από τα βασικά συμπεράσματα της ετήσιας μελέτης για την ελληνική ακτοπλοΐα της XRTC Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, η οποία ασχολείται ενεργά με τον κλάδο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας από το 2000.