Επιταχύνεται ο ρυθμός παραγγελιών συστημάτων καθαρισμού των καυσαερίων των πλοίων (scrubbers) από τους πλοιοκτήτες εν όψει της εφαρμογής των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), σύμφωνα με τους οποίους τα καυσαέρια των πλοίων θα πρέπει να περιέχουν θείο λιγότερο από 0,5% από το 2020. Ωστόσο και πάλι η συντριπτική πλειονότητα του παγκόσμιου στόλου θα επιλέξει εκ των πραγμάτων άλλες λύσεις, καθώς το διάστημα προσαρμογής μειώνεται συνεχώς.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Επιταχύνεται ο ρυθμός παραγγελιών συστημάτων καθαρισμού των καυσαερίων των πλοίων (scrubbers) από τους πλοιοκτήτες εν όψει της εφαρμογής των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), σύμφωνα με τους οποίους τα καυσαέρια των πλοίων θα πρέπει να περιέχουν θείο λιγότερο από 0,5% από το 2020. Ωστόσο και πάλι η συντριπτική πλειονότητα του παγκόσμιου στόλου θα επιλέξει εκ των πραγμάτων άλλες λύσεις, καθώς το διάστημα προσαρμογής μειώνεται συνεχώς.
Η Wartsila
Η φινλανδική εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας Wartsila, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής scrubbers παγκοσμίως, δήλωσε -ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου- ότι βλέπει να αυξάνεται η ζήτηση για λύσεις καθαρισμού των καυσαερίων.