Την ώρα που οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια εξακολουθούν να πιέζονται, οι τιμές ναυπήγησης νεότευκτων «χτυπούν» υψηλό τριών ετών.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Την ώρα που οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια εξακολουθούν να πιέζονται, οι τιμές ναυπήγησης νεότευκτων «χτυπούν» υψηλό τριών ετών.
Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Charles R Weber, μία τιμή για τη ναυπήγηση ενός νεότευκτου δεξαμενόπλοιου Very Large Crude Carrier (VLCC) στη Νότιο Κορέα και στα γιαπωνέζικα ναυπηγεία έφτασε στα 90 εκατ. δολ., ένα επίπεδο που είχε να καταγραφεί από το 2015.
Και η Morgan Stanley σε μια ανάλυσή της επισημαίνει ότι οι τιμές ναυπήγησης για δεξαμενόπλοια κινήθηκαν ανοδικά στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης ανόδου της τιμής του χάλυβα και της μειωμένης χωρητικότητας των ναυπηγείων.