Το ελληνικό νηολόγιο χάνει συνεχώς έδαφος. Ανεπαίσθητα μεν, γιατί η πρόσθεση τους τελευταίους μήνες ενός αριθμού σκαφών αναψυχής στις μικρές κατηγορίες πλοίων (100-300 κόρους ολικής χωρητικότητας) «κρύβει» την αλλαγή ρότας των μεγαλύτερων πλοίων, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο αριθμός των πλοίων που υψώνουν την ελληνική σημαία βαίνει συνεχώς μειούμενος και αναφερόμαστε σε πλοία μεταφορικής ικανότητάς από 3.000 κοχ και άνω.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Το ελληνικό νηολόγιο χάνει συνεχώς έδαφος. Ανεπαίσθητα μεν, γιατί η πρόσθεση τους τελευταίους μήνες ενός αριθμού σκαφών αναψυχής στις μικρές κατηγορίες πλοίων (100-300 κόρους ολικής χωρητικότητας) «κρύβει» την αλλαγή ρότας των μεγαλύτερων πλοίων, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο αριθμός των πλοίων που υψώνουν την ελληνική σημαία βαίνει συνεχώς μειούμενος και αναφερόμαστε σε πλοία μεταφορικής ικανότητάς από 3.000 κοχ και άνω.
Επισημαίνεται ότι στα πλοία από 3.000 κοχ και άνω εφαρμόζεται η οργανική σύνθεση πληρώματος που υπεγράφη το 2006 από τον τότε υπουργό ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη, απόφαση που δεν ισχύει για τα μικρότερης μεταφορικής ικανότητας πλοία.