Αν και αναζητά βηματισμό μετά την τελευταία φάση αναδιάρθρωσης που συνοδεύθηκε από λουκέτα σε ιστορικά εργοστάσια, εξαγορές και συγχωνεύσεις -με επίκεντρο ιστορικά brands όπως Delica, Diana, Softex κ.ο.κ.- η βιομηχανία χαρτιού (tissue) διατηρεί την ανθεκτικότητά της αναδεικνύοντας επενδυτικές ευκαιρίες ακόμη και μέσα στην κρίση, ενώ την αισιόδοξη προοπτική για ανάπτυξη κατά μέσο όρο 1,1% μέχρι το 2020 συντηρεί η εμφάνιση θετικού ρυθμού από το 2014.
Από την έντυπη έκδοση
Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]
Αν και αναζητά βηματισμό μετά την τελευταία φάση αναδιάρθρωσης που συνοδεύθηκε από λουκέτα σε ιστορικά εργοστάσια, εξαγορές και συγχωνεύσεις -με επίκεντρο ιστορικά brands όπως Delica, Diana, Softex κ.ο.κ.- η βιομηχανία χαρτιού (tissue) διατηρεί την ανθεκτικότητά της αναδεικνύοντας επενδυτικές ευκαιρίες ακόμη και μέσα στην κρίση, ενώ την αισιόδοξη προοπτική για ανάπτυξη κατά μέσο όρο 1,1% μέχρι το 2020 συντηρεί η εμφάνιση θετικού ρυθμού από το 2014.
Σύμφωνα με πρόσφατη κλαδική μελέτη για τα «Προϊόντα χαρτιού υγείας - καθαριότητας (tissue) και ατομικής υγιεινής» που εκπόνησε η Στόχασις Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, η εγχώρια αγορά προϊόντων χαρτιού υγείας - καθαριότητας (tissue) ανακάμπτει από το 2014, μετά τη μείωση που παρουσίασε την περίοδο 2011-2013.