Σε μια από τις βασικές υποδομές της χώρας αρχίζει να μετατρέπεται ο σιδηρόδρομος ο οποίος επί δεκαετίες απαξιώθηκε. Οι εμπορευματικές μεταφορές και οι επιβατικές είναι το μέλλον των μεταφορών, το μέσο για να γίνει η χώρα μας κέντρο όχι μόνο συνδυασμένων μεταφορών, αλλά εμπορικό και παραγωγικό. Ο ρόλος του ΟΣΕ είναι πλέον αναβαθμισμένος και σε αυτό το πλαίσιο, ως διαχειριστής υποδομής, έχει την υποχρέωση για συνεχή αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των υποδομών του δικτύου.
Από την έντυπη έκδοση
Tου Φάνη Ζώη
[email protected]
Σε μια από τις βασικές υποδομές της χώρας αρχίζει να μετατρέπεται ο σιδηρόδρομος ο οποίος επί δεκαετίες απαξιώθηκε. Οι εμπορευματικές μεταφορές και οι επιβατικές είναι το μέλλον των μεταφορών, το μέσο για να γίνει η χώρα μας κέντρο όχι μόνο συνδυασμένων μεταφορών, αλλά εμπορικό και παραγωγικό. Ο ρόλος του ΟΣΕ είναι πλέον αναβαθμισμένος και σε αυτό το πλαίσιο, ως διαχειριστής υποδομής, έχει την υποχρέωση για συνεχή αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των υποδομών του δικτύου.
Η «Ν» με αφορμή την απελευθέρωση της δραστηριότητας σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων στην Ελλάδα, αφού πλέον μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο δίκτυο από την περασμένη εβδομάδα δραστηριοποιείται και η Rail Cargo Logistics Goldair, παρουσιάζει τα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα σχέδια του ΟΣΕ, η ολοκλήρωση των οποίων θα επιτρέψει την είσοδο και στις άλλες 3 εταιρείες (PEARL, Makios, Grup Feroviar Roman S.A.) που βρίσκονται σε αναμονή.