Αισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάκτωρ εμφανίστηκε ο Λεωνίδας Μπόμπολας μιλώντας στους Financial Times, ενώ στάθηκε στην ανάγκη να υιοθετηθεί ένα πιο επαγγελματικό μοντέλο διακυβέρνησης, που θα εστιάζει σε κατασκευές, παραχωρήσεις και περιβάλλον.
Αισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάκτωρ εμφανίστηκε ο Λεωνίδας Μπόμπολας μιλώντας στους Financial Times, ενώ στάθηκε στην ανάγκη να υιοθετηθεί ένα πιο επαγγελματικό μοντέλο διακυβέρνησης, που θα εστιάζει σε κατασκευές, παραχωρήσεις και περιβάλλον.
«Πιστεύουμε ότι οι επενδυτές αντιλαμβάνονται τις προτεραιότητες», δήλωσε ο κ. Μπόμπολας, ενώ τόνισε πως η ανάκαμψη της Ελλάδας θα ανοίξει τον δρόμο για νέα έργα κατασκευών συνολικής αξίας 7 δισ. ευρώ, από τις επεκτάσεις του μετρό και των μεγάλων οδικών αξόνων μέχρι την επαναξιοποίηση της έκτασης του πρώην διεθνούς αερολιμένα της Αθήνας στο Ελληνικό, μέσω ενός έργου ανάπτυξης πολυτελών κατοικιών και υποδομών αναψυχής.
Στο δημοσίευμα τονίζεται πως η Ελλάκτωρ κατέγραψε ζημιές άνω των 350 εκατ. ευρώ τα τελευταία πέντε χρόνια και δεν έχει δώσει μέρισμα στους μετόχους από το 2010. Το μεγαλύτερο μέρος των ζημιών προήλθε από έργα εκτός Ελλάδας, και κυρίως από αυτά στη Μέση Ανατολή και το Κατάρ. «Αυτές οι ζημιές ήταν τεράστιες, ωστόσο καταφέραμε να καλύψουμε το μεγαλύτερο κομμάτι και πλέον η ροή των έργων είναι ενθαρρυντική,» δήλωσε ο κ. Μπόμπολας. «Ωστόσο το μήνυμα είναι ξεκάθαρο, θα πρέπει να επιλέξουμε έργα για τα οποία έχουμε εξειδίκευση και τεχνογνωσία, μέσω των οποίων μπορούμε να δημιουργήσουμε δυνατότητες ανάπτυξης, εκμεταλλευόμενοι τις σωστές συνέργειες».
«Η αγορά της αιολικής ενέργειας στην Ελλάδα είναι κορεσμένη, ενώ υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί παίχτες που δραστηριοποιούνται, έναντι των οποίων η Ελλάκτωρ δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» πρόσθεσε.