Οι γυναίκες - στελέχη επιχειρήσεων είναι καλά προετοιμασμένες για τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής, ενώ στην πλειοψηφία τους (77%) θεωρούν το disruption -καινοτομίες που δημιουργούν νέα δίκτυο αγοράς, διαταράσσοντας τα ήδη υπάρχοντα- περισσότερο ευκαιρία παρά απειλή, όπως προκύπτει από την πρώτη διεθνή έρευνα της KPMG: Global Female Leaders (GFLs).
Οι γυναίκες - στελέχη επιχειρήσεων είναι καλά προετοιμασμένες για τις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής, ενώ στην πλειοψηφία τους (77%) θεωρούν το disruption -καινοτομίες που δημιουργούν νέα δίκτυο αγοράς, διαταράσσοντας τα ήδη υπάρχοντα- περισσότερο ευκαιρία παρά απειλή, όπως προκύπτει από την πρώτη διεθνή έρευνα της KPMG: Global Female Leaders (GFLs).
Βάσει τις έρευνας, η πλειονότητα των GFLs (77%) εμφανίζονται αρκετά σίγουρες για τις αναπτυξιακές προοπτικές της εταιρείας τους. «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός ξεκινά από την εις βάθος κατανόηση των σημερινών και μελλοντικών αναγκών των πελατών μας», επισημαίνει η Σούζαν Φεριέ, Global Head of People της KPMG International. «Οι γυναίκες σε παγκόσμιες ηγετικές θέσεις που συμμετείχαν στην έρευνα εμφανίζονται πανέτοιμες να οδηγήσουν τις εταιρείες τους στην ανάπτυξη και την κερδοφορία», προσθέτει η ίδια.
Εξοικείωση με την ψηφιοποίηση, την τεχνολογία και τα δεδομένα
Σύμφωνα με την έρευνα:
«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες στις επιχειρήσεις», αναφέρει η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια & COO της KPMG. «Ωστόσο, η ταχύτητα με την οποία πρέπει να λαμβάνουμε τις αποφάσεις ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των πελατών, για παράδειγμα, αυξάνεται διαρκώς. Οι γυναίκες σε ηγετικές θέσεις διαθέτουν τις ικανότητες και τα προσόντα να οδηγήσουν τις εταιρείες τους σε αυτούς τους τεχνολογικά ανατρεπτικούς και συναρπαστικούς καιρούς».
Γενική αισιοδοξία για τις προοπτικές και τις στρατηγικές ανάπτυξης, καθώς και το δυναμικό
Κατά τη μελέτη της KPMG:
Σιγουριά για τους παράγοντες επιτυχίας, τις ποσοστώσεις και τις προσδοκίες
Κατά την KPMG, οι GFLs είναι ευέλικτες, ωστόσο συνεχίζουν να πιστεύουν ότι χρειάζεται αλλαγή της νοοτροπίας προκειμένου να προωθηθεί η ισότητα των φύλων.
Όπως σημειώνει η κ Φεριέ, «η φωνή των γυναικών είναι καθοριστική για την επίτευξη διαφοροποιημένης και ολοκληρωμένης οπτικής. Οι GFLs που συμμετείχαν στην έρευνα αντιλαμβάνονται ότι στην ψηφιακή εποχή, η ηγεσία πρέπει να αγκαλιάσει διαφορετικές κατηγορίες του δυναμικού προκειμένου να επιτύχει ενίσχυση της απόδοσης της επιχείρησης».