Με στόχο την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την καθοδήγηση των διαδικτυακών εμπόρων, καθώς διεισδύουν στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά η εταιρεία ταχυμεταφορών DHL Express ξεκινά μια ψηφιακή καμπάνια σε όλο τον κόσμο και βέβαια και την Ελλάδα που παρατηρείται ραγδαία αύξηση των εξαγωγών από ΜμΕ.
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Με στόχο την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την καθοδήγηση των διαδικτυακών εμπόρων, καθώς διεισδύουν στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά η εταιρεία ταχυμεταφορών DHL Express ξεκινά μια ψηφιακή καμπάνια σε όλο τον κόσμο και βέβαια και την Ελλάδα που παρατηρείται ραγδαία αύξηση των εξαγωγών από ΜμΕ.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έως το 2019 θα φτάσουν τα 3,4 τρισ. δολάρια, σύμφωνα με εκτίμηση του διευθύνοντα συμβούλου της DHL Ελλάδας κ. Λευτέρη Σαμαρά, και η εταιρεία θα επιδιώξει να αυξήσει τις αποστολές που σε ετήσια βάση το 2017 έφτασαν 2,7 εκατ. με την εταιρεία να έχει μεταφέρει 22,7 εκατ. κιλά/έτος. Σύμφωνα με στοιχεία της DHL, το 70% των online αγοραστών πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία αγορά από διεθνές website το 2017, ποσοστό αυξημένο κατά 6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η συμπεριφορά του καταναλωτή αλλάζει, ανέφερε ο κ. Σαμαράς, προσθέτοντας πως οι online πελάτες το 2018 ήταν 1,6 δισ. και προβλέπεται έως το 2020 να δαπανήσουν σε διασυνοριακές αγορές 900 δισ. δολάρια.
Η DHL Express στοχεύει να βοηθήσει με την καμπάνια της επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από νεοφυείς έως μεγάλους οργανισμούς, συμβουλεύοντάς της πώς να διευρύνουν τις δυνατότητές τους για διεθνείς μεταφορές ηλεκτρονικού εμπορίου και τον τρόπο με τον οποίο θα απευθυνθούν σε αγοραστές με υψηλή τεχνογνωσία, όπως τους "millennials", από τους οποίους το 68% είναι πιθανό να επιλέξει κατάστημα με βάση τις προσφερόμενες επιλογές παράδοσης.
Με τη χρήση προηγμένων εργαλείων ανάλυσης της αγοράς, η DHL μπορεί γρήγορα να εντοπίσει websites πωλήσεων που δέχονται κίνηση από διεθνείς τοποθεσίες, επισημαίνοντας έτσι πιθανές πωλήσεις εκτός της βασικής αγοράς του πωλητή. Επιπλέον, η DHL μπορεί να συγκρίνει τις μετρήσεις της επισκεψιμότητας ενός website με εκείνες των ανταγωνιστών, εντοπίζοντας ευκαιρίες για τη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης (bounce rates), με την προσθήκη δυνατότητας διεθνούς ταχυμεταφοράς. Χάρη σε μία προσέγγιση που βασίζεται σε λίστα συγκεκριμένων σημείων ελέγχου, η DHL Express συμβουλεύει τους εμπόρους για το πώς να βελτιστοποιήσουν τα websites τους για διεθνείς πωλήσεις και πώς να δημιουργήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω των προσφερόμενων επιλογών παράδοσης.
Με την παράδοση κατ' απαίτηση ("On Demand Delivery"), οι αγοραστές ειδοποιούνται προληπτικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή SMS σχετικά με την πρόοδο μιας αποστολής. Οι αποδέκτες μπορούν να προγραμματίσουν την παράδοση για μια άλλη μέρα, να κανονίσουν την παράδοση σε ένα κοντινό σημείο εξυπηρέτησης της DHL ή μια εναλλακτική διεύθυνση ή ακόμη και να ζητήσουν να κρατηθεί σε αναμονή μια αποστολή κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
Η καμπάνια "Where Everything Clicks" περιλαμβάνει μελέτες και χρηστικά βίντεο που παρουσιάζουν οδηγίες, τάσεις και στοιχεία ανάλυσης της αγοράς. Η καμπάνια θα λάβει χώρα σε πολλαπλά κανάλια διαδικτυακού marketing, όπως οργανική και πληρωμένη αναζήτηση, τοποθετήσεις διαφημίσεων με "πλούσιο" περιεχόμενο, προγραμματισμένη διαφήμιση, online PR και influencer marketing. Η DHL Express ξεκίνησε την εκστρατεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νότια Αφρική, επεκτείνοντάς την στην Κίνα, τη Γερμανία, το Μεξικό και άλλες επιλεγμένες αγορές κατά τη δεύτερη φάση - και εν τέλει σε όλον τον κόσμο.
"Το "'Where Everything Clicks" αποκαλύπτει τις αγοραστικές συνήθειες των online αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων των προτιμήσεων παράδοσης που είναι πάντα σημαντικές και δείχνει στους εμπόρους πώς να χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Θέλουμε να εκπαιδεύσουμε τους υπάρχοντες πελάτες και να βοηθήσουμε τους δυνητικούς διεθνείς διαδικτυακούς εμπόρους να εξελιχθούν", αναφέρει ο κ. John Pearson, Διευθύνων Σύμβουλος Ευρώπης για την DHL Express. "Είμαστε πεπεισμένοι ότι το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μια τεράστια ανοδική τάση, την οποία πολλοί έμποροι - B2C και B2B - δεν έχουν ακόμη αξιοποιήσει. Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους διαδικτυακούς εμπόρους καθώς αυτοί επεκτείνονται στην παγκόσμια αγορά και να αποτελέσουμε τον ταχυμεταφορέα που προτιμούν οι διαδικτυακοί έμποροι διεθνώς".