Τα πάνω κάτω θα φέρει στην αγορά των δεξαμενόπλοιων και του υγροποιημένου φυσικού αερίου μία επέκταση του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ - Κίνας σε αυτούς τους κλάδους. Προς το παρόν, ωστόσο, οι εξαγωγές αργού πετρελαίου και υγροποιημένου φυσικού αέριου από τις ΗΠΑ προς την Κίνα έχουν «εξαιρεθεί» από τον μεταξύ τους εμπορικό πόλεμο, αν και οι Κινέζοι υπαινίχθηκαν ότι μπορεί ξαφνικά να ενταχθούν στη σύγκρουση αυτή.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Τα πάνω κάτω θα φέρει στην αγορά των δεξαμενόπλοιων και του υγροποιημένου φυσικού αερίου μία επέκταση του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ - Κίνας σε αυτούς τους κλάδους. Προς το παρόν, ωστόσο, οι εξαγωγές αργού πετρελαίου και υγροποιημένου φυσικού αέριου από τις ΗΠΑ προς την Κίνα έχουν «εξαιρεθεί» από τον μεταξύ τους εμπορικό πόλεμο, αν και οι Κινέζοι υπαινίχθηκαν ότι μπορεί ξαφνικά να ενταχθούν στη σύγκρουση αυτή.
Ο αναλυτής της VesseslValue.com, Court Smith, αναφερόμενος στα δεξαμενόπλοια σημειώνει ότι ο περιορισμός των αμερικανικών εξαγωγών αργού πετρελαίου σταμάτησε να υφίσταται τον Δεκέμβριο του 2015. Από τότε η Κίνα έχει αναδειχθεί ως σημαντικός εισαγωγέας αργού πετρελαίου από την Αμερική, καθώς επιδίωξε να βελτιώσει την ποικιλομορφία των πηγών από τις οποίες θα τροφοδοτείται με πετρέλαιο.