Εντείνεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των ναυτιλιακών κέντρων της Μέσης Ανατολής και της Ασίας, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν το μερίδιό τους από την πίτα των κερδών της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Εντείνεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των ναυτιλιακών κέντρων της Μέσης Ανατολής και της Ασίας, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν το μερίδιό τους από την πίτα των κερδών της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας. Τα ναυτιλιακά κέντρα της Άπω και Μέσης Ανατολής έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου να προσελκύσουν όλο και περισσότερες ναυτιλιακές επιχειρήσεις αλλά και παραναυτιλιακές δραστηριότητες, που μέχρι τώρα είχαν έντονη παρουσία σε ευρωπαϊκές χώρες, όπως προκύπτει και από τη συμμετοχή τους στη διεθνή έκθεση Ποσειδώνια.
Η οικονομική δραστηριότητα μεταφέρεται σταδιακά προς την Ανατολή και υπό αυτές τις συνθήκες τα παραδοσιακά ναυτιλιακά κέντρα της Άπω Ανατολής στο Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη αξιοποιούν ήδη τη στροφή της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας προς Ανατολάς, προσφέροντας περισσότερες εναλλακτικές στους πλοιοκτήτες και εντείνοντας τον ανταγωνισμό μεταξύ των παγκόσμιων παρόχων υπηρεσιών στον ναυπηγικό και ναυτιλιακό τομέα, τονίζουν αρμόδιοι παράγοντες.