Ξεπερνά τα 250 εκατ. dwt η μεταφορική ικανότητα που έχουν τα πλοία των 50 μεγαλύτερων Ελλήνων εφοπλιστών με όρους dwt, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons Research και για τα οποία αναλυτική παρουσίαση γίνεται στο ειδικό πολυσέλιδο αφιέρωμα «ΝΑΥΤΙΛΙΑ» της «Ν» με αφορμή τα Ποσειδώνια 2018. Το αφιέρωμα θα κυκλοφορήσει σήμερα στο πλαίσιο των εγκαινίων της διεθνούς έκθεσης που έχουν προγραμματιστεί για το απόγευμα, και από αύριο στους συνδρομητές της «Ν».
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Ξεπερνά τα 250 εκατ. dwt η μεταφορική ικανότητα που έχουν τα πλοία των 50 μεγαλύτερων Ελλήνων εφοπλιστών με όρους dwt, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons Research και για τα οποία αναλυτική παρουσίαση γίνεται στο ειδικό πολυσέλιδο αφιέρωμα «ΝΑΥΤΙΛΙΑ» της «Ν» με αφορμή τα Ποσειδώνια 2018. Το αφιέρωμα θα κυκλοφορήσει σήμερα στο πλαίσιο των εγκαινίων της διεθνούς έκθεσης που έχουν προγραμματιστεί για το απόγευμα, και από αύριο στους συνδρομητές της «Ν».
Ο ελληνόκτητος στόλος αποτελεί με βάση τους gt το 17% του παγκόσμιου στόλου και ακολουθεί ο γιαπωνέζικος με 13% και ο κινεζικός με 12%. «Τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες ιδιοκτήτες έχουν εδραιώσει τη θέση τους ως ηγέτες στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά, με το μερίδιο παγκόσμιας χωρητικότητάς τους να αυξάνεται από 14% το 2008 σε 17% το 2018. Παραμένουν οι κλασικοί “cross traders” που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη του διεθνούς εμπορίου» δηλώνει στη «Ν» o Stephen Gordon, Managing director, Clarksons Research Services.