Έκκληση στο ελληνικό δημόσιο να διευκολύνει την ωρίμανση των υποχρεωτικών επενδύσεων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αφενός χωρίς γραφειοκρατικές καθυστερήσεις στις σχετικές διαδικασίες και αδειοδοτήσεις, αφετέρου με την υλοποίηση των υποχρεώσεών του για την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του λιμανιού με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό και την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης απηύθυνε η διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε. κατά τη χθεσινή παρουσίαση της εταιρείας σε οικονομικούς αναλυτές. Στο μεταξύ, το πρώτο τετράμηνο του 2018 ο ΟΛΘ καταγράφει αύξηση διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων 8,4% και στην επικείμενη τακτική ετήσια γενική συνέλευση η διοίκηση θα προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,16 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση 2017.
Από την έντυπη έκδοση
Της Βάσως Βεγίρη
[email protected]
Έκκληση στο ελληνικό δημόσιο να διευκολύνει την ωρίμανση των υποχρεωτικών επενδύσεων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αφενός χωρίς γραφειοκρατικές καθυστερήσεις στις σχετικές διαδικασίες και αδειοδοτήσεις, αφετέρου με την υλοποίηση των υποχρεώσεών του για την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του λιμανιού με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό και την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης απηύθυνε η διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε. κατά τη χθεσινή παρουσίαση της εταιρείας σε οικονομικούς αναλυτές. Στο μεταξύ, το πρώτο τετράμηνο του 2018 ο ΟΛΘ καταγράφει αύξηση διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων 8,4% και στην επικείμενη τακτική ετήσια γενική συνέλευση η διοίκηση θα προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,16 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση 2017.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Σωτήρης Θεοφάνης, τόνισε την πρόθεση της κοινοπραξίας των επενδυτών να ξεκινήσουν -όπως έχει ήδη δημοσιεύσει η «Ν»- τις υποχρεωτικές επενδύσεις στις αρχές του 2019, με στόχο ολοκλήρωσής τους σε 4-4,5 χρόνια. Ήδη «τρέχει» διαγωνισμός για την προμήθεια 12 straddle carriers/ΟΣΜΕ, θα επισκευασθούν άλλα εννέα, προχωρεί και διαγωνισμός για τέσσερις αρπάγες containers και το δ.σ. στην επόμενη συνεδρίασή του, στις 6 Ιουνίου, θα αποφασίσει την πρόσληψη ανεξάρτητου μηχανικού για τα έργα των υποχρεωτικών επενδύσεων.
Ο κ. Θεοφάνης εξέφρασε αισιοδοξία επίσης ότι τους επόμενους μήνες θα υπάρξουν θετικές εξελίξεις στο θέμα της επαναφοράς της 24ωρης λειτουργίας του τελωνείου στην Πύλη 16, ενώ για την επίλυση των μεγάλων προβλημάτων-ουρές φορτηγών 2 χλμ. που σημειώθηκαν χθες και την Τρίτη στην Πύλη 16, δόθηκε λύση σε συνεργασία με το Τελωνείο, με τη λειτουργία του τελωνείου χθες μέχρι τις 11.30 το βράδυ, με τη διέλευση των φορτηγών με συμβατικό φορτίο από την πύλη 10Α και με την παροχή από πλευράς ΟΛΘ περισσότερων ΟΣΜΕ.
Η νέα διοίκηση επίσης προχωρά σε προσλήψεις 48 ατόμων εποχικού προσωπικού (οκτάμηνες συμβάσεις), τις οποίες χαρακτηρίζει «μαξιλάρι χρόνου» μέχρι να αξιολογηθούν πλήρως οι ανάγκες σε προσωπικό και δηλώνει ότι «θα δώσουμε δουλειά, σκοπός μας είναι να δώσουμε δουλειά, όχι να κόψουμε».